کد خبر 911166
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰
هنیه نمایه

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با تاکید بر پیروزی اطلاعاتی‌امنیتی مقاومت فلسطین در خان‌یونس و شکست عملیات رژیم صهیونیستی در جنوب غزه اعلام کرد، پیروزی سیاسی را با استعفای وزیر جنگ این رژیم محقق کرده‌ایم.

به گزارش مشرق، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس چهارشنبه ‌شب ساعاتی پس از استعفای «آویگدور لیبرمن» از ریاست وزارت جنگ رژیم صهیونیستی گفت که این استعفا یک دست‌آورد و پیروزی سیاسی گروه‌های مقاومت فلسطین محسوب می‌شود.

هنیه گفت که اعلام استعفای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به معنای اعلام شکست این رژیم غاصب در برابر مقاومت فلسطین است.

بیشتر بخوانید:

تلفات سنگین مزدوران عربستان در ساحل غربی یمن

کشته شدن بیش از ۲۰ «مزدور» سعودی در عملیات ارتش یمن +فیلم

وی در ادامه به پیروزی اطلاعاتی‌امنیتی مقاومت فلسطین در خان‌یونس اشاره کرد و گفت: این پیروزی فلسطینیان با شکست عملیات امنیتی اخیر رژیم در شرق خان‌یونس واقع در جنوب غزه محقق شده است.

اسماعیل هنیه گفت که مقاومت این پیروزی نظامی علیه رژیم اشغالگر را در کمتر از یک هفته به دست آورده است.

او با بیان اینکه مقاومت معادله را تغییر داده و جهت قطب‌نمای ملت فلسطین را مشخص کرده است، اظهار داشت: مقاومت راهی به سوی قدس و همه اراضی فلسطین است.

یکشنبه شب (بیستم آبان) تعدادی از کماندوهای صهیونیست به دستور لیبرمن به نوار غزه نفوذ و عملیات ترور انجام دادند که در پی آن تعدادی از اعضای گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی حماس شهید شدند.

گروه‌های مقاومت فلسطینی نیز در پاسخ به این جنایت رژیم صهیونیستی، بیش از ۴۰۰ راکت و خمپاره به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین در اطراف نوار غزه شلیک کردند که در پی آن سه نفر از شهرک‌نشینیان کشته و تعدادی نیز زخمی شدند.

در پی بروز تنش و تشدید درگیری‌ها، مقامات بلندپایه برخی کشورها و جامعه جهانی خواستار خویشتن داری طرفین و توقف آتشباری مناطق مسکونی از سوی رژیم صهیونیستی شدند که با میانجگیری مصر بین دو طرف فلسطینی و صهیونیستی توافق آتش بس حاصل شد.

«حسام بدران» عضو دفتر سیاسی حماس سه‌شنبه گذشته در حالی که سه روز از درگیری‌ها میان نوار غزه و فلسطین اشغالی می‌گذشت، اعلام کرد اگر بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواستار آتش‌بس در نوار غزه است، باید لیبرمن را برکنار کند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • قریشی IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
    4 6
    سنت الهی در نهایت بر پیروزی قطعی مسمانان و نابودی دشمنان دین خدا خواهد بود . مرگ بر اسرائیل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس