کد خبر 911140
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰
آیت‌الله جنتی نمایه

رئیس مجلس خبرگان گفت: باید از مقاومت مردم مظلوم یمن در برابر آل سعود که همه سختی‌ها و ناجوانمردی‌ها را تحمل می‌کنند قدردانی کرد و امیدواریم به زودی با نابودی آل سعود اوضاع یمن سامان یابد.

به گزارش مشرق، آیت‌الله جنتی با تبریک حلول ماه ربیع، هفته وحدت و ایام میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق علیه السلام گفت: هفته وحدت فرصت مبارکی است تا مسلمانان اعم از شیعه و سنی با ارتباطات بیشتر همدلی خود را افزایش دهند و در این زمینه حضور برادران اهل سنت در کنار شیعیان در مراسم اربعین و پیاده روی به مشهد مقدس به منظور زیارت امام رضا (ع) جای خوشحالی و مسرت دارد.

بیشتر بخوانید:

نشست غیرعلنی مجلس برای بررسی مسائل اقتصادی

دبیر شورای نگهبان با اظهار تاسف از اوضاع ناراحت کننده مسلمانان در نقاط مختلف از جمله شرارت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین تصریح کرد: متاسفانه کسی به داد مردم بی دفاع فلسطین نمی‌رسد.

آیت‌الله جنتی همچنین در ادامه به اوضاع بسیار ناراحت کننده مردم مظلوم یمن که به علت جنگ و محاصره در بدترین شرایط از گرسنگی جان می‌دهند اشاره و خاطرنشان کرد: باید از مقاومت جانانه مردم مظلوم یمن در برابر آل سعود که همه سختی‌ها، شرارت‌ها و ناجوانمردی‌ها را تحمل می‌کنند قدردانی کرد و امیدواریم به زودی با نابودی آل سعود اوضاع مردم یمن سامان یابد.

رئیس مجلس خبرگان رهبری در پایان توجه جدی مسئولان و دولت به اوضاع اقتصادی به‌ویژه وضع فقرا و نیازمندان را خواستار شد و تاکید کرد: پیشگیری از اوضاع کنونی امکانپذیر بود و الان هم با همدردی و احساس وظیفه مسئولان ‌می‌توان مشکلات را رفع کرد و حتما توفیق الهی نیز مؤید تلاش دلسوزان خواهد بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 24
  • فقر IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
    2 9
    خدااا
  • AU ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
    11 12
    انشاءالله ولی کو گوش شنوا. انشاءالله زنده باشید و از انقلاب و حریم ولایت دفاع کنید و خدا به ما هم بصیرت عنایت کند.
  • AU ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
    1 1
    انشاءالله ولی کو گوش شنوا. انشاءالله زنده باشید و از انقلاب و حریم ولایت دفاع کنید و خدا به ما هم بصیرت عنایت کند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس