کد خبر 862521
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲
جنتی

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: طولی نخواهد کشید که دوران حکومت آل سعود لعنتی هم به پایان برسد و قدس شریف به دست فلسطینیان خواهد رسید.

به گزارش مشرق، آیت‌الله احمد جنتی پیش از ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس، با تأکید بر پیروزی جبهه حق علیه باطل اظهار داشت: براساس آیات قرآن کریم اهل تقوا، عدالت‌طلبان و مسلمانان جهان پیروز همواره پیروز بوده و نابودی ظالم قطعی است.


وی شرکت مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس را قوت قلبی برای فلسطینیان دانست و گفت: اگر این راهپیمایی‌ها نبود فلسطینیان نمی‌توانستند در برابر رژیم کودک کش اسرائیل ایستادگی کنند و به ذلت کشیده می‌شدند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: دادن شهید در مسیر مبارزه فلسطینیان به دلیل حمایت آزادی خواهان و مسلمانان جهان از آن‌ها است.

آیت‌الله جنتی با تأکید بر اینکه آمریکا و اسرائیل به‌زودی نابود خواهد شد، تصریح کرد: همان‌طور که شمرها و ابن ملجم ها از صحنه روزگار محو شدند و علی‌اکبرها و ابالفضلها ماندند، امروز نیز امام و رهبری معظم انقلاب در دل‌ها ماندند و آینده از آن مسلمانان و جوانان است.

وی پیروزی اسلام و مسلمین را نصح صریح قرآن دانست و خاطرنشان کرد: طولی نخواهد کشید که دوران حکومت آل سعود لعنتی هم به پایان برسد و قدس شریف به دست فلسطینیان خواهد رسید.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس