لیبرمن نمایه

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به خاطر مخالفتش با تصمیم کابینه این رژیم در زمینه آتش بس در غزه از سمت خود استعفا کرد و خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام شد.

به گزارش مشرق، منابع خبری می‌گویند آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به خاطر مخالفتش با تصمیم کابینه این رژیم در زمینه آتش بس در غزه از سمت خود استعفا کرده و خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام شده است.

لیبرمن که حالا باید او را وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی بخوانیم در اظهاراتی با اشاره به مخالفتش با آتش بس در غزه گفت که پذیرش این آتش بس تسلیم شدن در برابر تروریسم بود.  

پیش از این برخی رسانه‌های غربی و اسرائیلی از احتمال استعفای آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جلسه امروز کابینه اسرائیل خبر داده بودند.

بیشتر بخوانید:

واکنش حماس به خبر استعفای لیبرمن

ایهود باراک: نتانیاهو در برابر غزه ناتوان است

رویترز به نقل از یک سیاستمدار نزدیک به لیبرمن نوشته بود؛ این وزیر اسرائیلی قرار است به خاطر خط مشی کابینه اسرائیل در قبال غزه از سمت خود کنار برود و احتمالا روز چهارشنبه طی یک بیانیه آن را اعلام خواهد کرد.  

این منبع نزدیک به لیبرمن افزود: او با تصمیم روز سه شنبه کابینه در زمینه توقف حملات به نوار غزه مخالف است و فکر می‌کند که باید کنار برود.  

شب گذشته پس از دو روز مذاکره، اسرائیل و غزه در زمینه آتش بس در غزه به توافق رسیدند.  

این درحالیست که برخی از اعضای کابینه رژیم صهیونیستی به ویژه وزیر جنگ آن خواستار ادامه حملات به غزه بودند.  

آنطور که رسانه‌های صهیونیستی گزارش داده‌اند، گروه‌های فلسطینی به شرط «پایبند ماندن دشمن» با این آتش‌بس موافقت کرده‌اند.

درگیری‌های دو روز گذشته در غزه پس از آن شروع شد که شب یکشنبه گروهی از نظامیان ویژه رژیم صهیونیستی در لباس مبدل و با استفاده از یک خودرو فولکس کاملا مشکی به نوار غزه نفوذ کرده و با نیروهای جنبش مقاومت اسلامی «حماس» درگیر شدند که با پاسخ قاطع مقاومت فلسطین مواجه شد. درپی این عملیات، هشت فلسطینی از جمله «نور برکة» یک فرمانده حماس به شهادت رسیده و یک افسر عالی‌رتبه صهیونیست که فرمانده این عملیات بود نیز کشته شد.

پس از این حادثه، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی اقدام به بمباران شدید مناطق مختلف نوار غزه کردند و از جمله ساختمان شبکه «الاقصی» در غزه را منهدم کردند.

نیروهای مقاومت نیز در دو روز گذشته،  بیش از ۴۰۰ فروند موشک و راکت به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین در مناطق مرزی نزدیک غزه شلیک کرده‌اند که سامانه‌های پدافندی گنبد آهنین توفیق چندانی در متوقف کردن این حملات نداشتند. گفته می‌شود این سامانه‌ها فقط توانسته‌اند با ۱۰۰ فروند از آنها مقابله کنند.

نیروهای مقاومت همچنین یک اتوبوس حامل نظامیان رژیم صهیونیستی با یک موشک دقیق منهدم کردند که فیلم آن نیز توسط مقاومت حماس در رسانه‌ها منتشر شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمدی IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
    11 10
    احمقی احمقی را خواست نجات دهد هردو از چاله ب چاه افتادند/ نتانیاهو خواست باحمله ب غزه افکارعمومی را از بن سلمان منحرف کند هردو در سراشیبی سقوط افتادند/
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
    12 5
    بار دیگر ثابت شد که اسراییل فقط زبان زور را می فهمد.
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
    2 9
    این انگلیسی های یهودی که از لحاظ اقتصادی دنیا رو در دست دارند و دائم فتنه می کنند اگر در اسرائیل سالی یک جنگ راه نیاندازند از داخل نابود می شوند و به امید خدا با پشتیبانی ایران از مسلمین و مظلومین جهان شمارش معکوس برای نابودی این غده سرطانی و چرکین جهان آغاز شده است و علاوه بر آن خواهید دید که این اراذل چگونه تا چند سال آینده با نابود کردن دلار از وال استریت مجددا به مامن خود یعنی کشور عجوزه پیر جهان انگلیس باز خواهند گشت ولی دیگر هیمنه گذشته خود را نخواهند داشت . درود بر مقاومت اسلامی و مردم بزرگ فسلطین . یا حسین (ع)
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
    3 7
    اسراییل و عربستان رو چه به جنگ. اینا باید بشینن پشت کامپیوتر جنرال (یه بازی جنگی_استراتژیک)بازی کنند احتمال زیاد میدم بن سلمان بیشتر اینکاره باشه چون استراتژیهاش حرف نداره .بچه بی ارزه ممنون که هستی ؛ممنون که هربار باعث سربلندی جبهه مقاومت میشی ؛لطفآ همین طور به حماقتهاتون ادامه بدید
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
    2 2
    کاش ظریفم استعفا بده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس