کد خبر 91023
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۹

پایگاه خبری اینفووارز با بیان اینکه "غذا یک اسلحه است که مردم در سیطره آن گرفتار شده‌اند"، افزود: دولت آمریکا با اتخاذ سیاست‌های تعدیل جمعیتی عجیب که بیشتر به قتل عام خاموش شبیه است، اقدام به مسمومیت و عقیم‌سازی تدریجی بخشی از جامعه خود کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از سایت اوباما، سایت اینفووارز در گزارشی به قلم آلکس جونز و آرون دیکس عنوان کرد: دولت آمریکا با هدف کنترل جمعیت در این کشور و همچنین کنترل جهانی جمعیت، دست به اقداماتی عجیب و مجرمانه از قبیل مسموم نمودن تدریجی افراد، عقیم کردن مردان، بلوغ زودرس در کودکان، افزایش تمایلات همجسنگرایانه بین افراد و اقداماتی از این قبیل کرده است تا مسیر ازدواج و باروری را در مردم خود و مردم برخی کشورهای دیگر مختل کند تا از این طریق، موقعیت اقتصادی خود را تحت کنترل داشته باشد.
گزارش اینفووارز در ادامه می‌افزاید: باروری در ایالات متحده از طریق سیاست‌های فرهنگی همچون به تعویق انداختن ازدواج، بسته‌های دلسردکننده مالیاتی برای قشر آماده به ازدواج، افزایش مشوق‌های همجنس‌گرایی، افزودن مواد محلول کنترل‌کننده باروری به منابع آب شهری و تشویق زنان به کار کاهش داده شده است که اموری نظیر سقط جنین اجباری و پرداخت‌های تشویقی برای سقط جنین را نیز باید به این اقدامات اضافه کرد.

براساس این گزارش، جالب اینجاست که بسیاری از این روش‌های قرون وسطایی ظالمانه و غیرداوطلبانه و اجباری برای کنترل جمعیت، در عناوین و محتوای کتاب "علوم زیستی" سال 1977 نوشته جان هولدرن و پال الریک مشاورین فعلی حوزه علوم در کاخ سفید نوشته شده است.
اینفووارز در ادامه با اشاره به نحوه مسموم کردن تدریجی شهروندان افزوده است: از "بایسفنول ای"(BPA) گرفته تا محصولات ژنتیکی دستکاری شده (GMO)، تزریق فلوراید در آب و سم‌های بیشمار دیگری که به آرامی جامعه امروزی را در معرض مرگ و میر قرار می‌دهد، این ماموریت وحشتناک را بر عهده دارند. به علاوه، دولت در این مسیر، از کنترل‌کننده‌های هوشمند که باعث سرطان، بیماری و عقیمی می‌شوند نیز استفاده کرده است.

براساس این گزارش، اما نکته این است که نحوه استفاده از این ابزارها به صورتی بوده است که سم‌ها به صورت محیطی و به تدریج به سبد خوراکی مردم تزریق شده است. وقتی مردم غذاهای کارخانه‌ای را مصرف می‌کنند، آب شهری و لوله‌کشی می‌آشامند و توسط بسته‌های محصولات غذایی مختلف تغذیه می‌شوند، در واقع به تدریج در معرض سموم مرگ آور یا عقیم کننده قرار می‌گیرند.

BPAانفووارز در ادامه می‌افزاید:   و دیگر مواد مشابه و خصوصاً استروژن‌های مصنوعی، بسیار خطرناک هستند و به میزان زیادی در پلاستیک‌های استفاده شده در صنایع غذایی، ظروف فلزی غذا، کاغذها و مقواهای بازیافتی و نیز محصولات بی‌شمار دیگری که با بدن انسان همخوانی ندارند و اثرات موروثی و نسلی ایجاد می‌کنند، به کار می‌روند.

این مواد همچنین باعث ناباروری مردانه، بلوغ زودرس، تسریع‌کننده پیری زودرس، سرطان سینه در بالغین، سرطان پروستات در نوجوانان و اثرات وحشتناک دیگر می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
    0 1
    شیطانیان جهان جنایات خاموش زیادی انجام میدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس