پرسپولیس کاشیما

تنها تمرین تیم کاشیما در ورزشگاه آزادی با حواشی عجیبی همراه بود.

به گزارش مشرق، روز گذشته کاروان تیم کاشیما برای برگزاری تمرین در زمین اصلی ورزشگاه آزادی به استادیوم رفتند و در بین راه برای خبرنگاران این تیم که سوار اتوبوس دیگری بودند اتفاق عجیبی افتاد.

کیمیتو ایمامورا در اینباره اظهارداشت: در اتوبان بودیم و می‌خواستیم به ورزشگاه برویم که در بین راه با جسم سختی برخورد کردیم که باعث شد اتوبوس دچار مشکل شود و توقف کند. ما بسیار شگفت زده شدیم، اما راننده گفت: مشکل خاصی نیست و می‌توانیم به حرکت ادامه دهیم.

وی در ادامه افزود: در استادیوم نیروهای امنیتی حضور داشت تا شرایط برای رفت و‌آمد ما راحت‌تر باشد و مشکل خاصی به وجود نیاید. بعد از آن سرو کله هواداران پرسپولیس پیدا شد. آنها حلقه‌ای به دور ما تشکیل دادند و ما را ژاپنی خطاب می‌کردند. آنها با انگشت‌های خود نتایج ۳-۰ و ۴-۰ را برای بازی پیش‌بینی می‌کردند و اعتقاد داشتند که به پیروزی می‌رسند. یک ایرانی دیگر هم به یک باره وارد اتوبوس ما شد و شروع به فیلمبرداری کرد. اتوبوس بازیکنان هم به شدت محاصره شده بود.

یوکی آنزای در اینباره گفت: سورپرایز شدم. این جو و اتمسفر را در هیچ یک از بازی‌ها ندیده بودم. تماشاگران پرسپولیس همگی انگشت‌های خود را بالا آورده بودند و ۳-۰ و ۴-۰ را به ما نشان می‌دادند.

خبرنگار ژاپنی همچنین خاطرنشان کرد: در پایان شب هم هواداران پرسپولیس ما را رها نکردند و حتی ضرباتی به اتوبوس ما زدند. در شهر تهران خیلی‌ها اسم کاشیما را صدا می‌زنند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
    39 4
    بی فرهنگی شون رو اینجا هم باید نشون بدن
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
    9 0
    مسخره بازیا چیه دیگه
  • مهدی IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
    15 3
    نژاد پرستای بی فرهنگ .کاشیما چیکارش میکنه سوراخ سوراخش میکنه از طرف تیراختوری
    • dawood IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
      2 7
      بدبخت وطن فروش سوراختوری ، متاسفم برات بیچاره با شماره 125 تماس بگیر و در ضمن تو با فرهنگ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس