جلسه شورای شهر تهران

در حالی که اتحاد ملتی ها می خواستند انتخاب شهردار را به تعویق بیندازد ولی این امر رخ نداد، حسن خلیل‌آبادی معتقد بود که در آخر صفر انتخاب شهردار خوب نیست.

به گزارش مشرق، نود و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران امروز برگزار شد. مهمترین دستور جلسه امروز شورای شهر، رأی‌گیری برای انتخاب پنج گزینه نهایی شهرداری تهران بود.  قبل از شروع رأی‌گیری اعضای حزب اعتماد ملی می‌خواستند انتخاب شهردار را به تأخیر بیندازند. 

محمدجواد حق‌شناس پیشنهاد تأخیر در رأی‌گیری را مطرح و به هیأت رئیسه تقدیم کرد. 


میرلوحی عضو دیگر شورای شهر معتقد بود که با این کار تنها فرصت تخریب به لیست را بیشتر می‌کنیم.

 مسجدجامعی عضو باسابقه شورا گفت که اطلاعات متناقضی از کاندیداهای شهرداری رسیده است.

حسن خلیل‌آبادی دیگر عضو شورای شهر معتقد بود که اطلاعاتمان کامل نیست و در پایان ماه صفر انتخاب شهردار خوب نیست.

این پیشنهاد به تصویب اعضای شورا نرسید و شهربانو امانی عضو حاشیه‌ساز شورا گفت: خرافات به تصویب نرسید.بعد از آن برگه‌های رأی‌گیری توزیع شد.

الهام فخاری، بهاره آروین، حجت نظری و زهرا نژادبهرام آرای نمایندگان را برای انتخاب پنج گزینه نهایی شمارش کردند و محسن هاشمی در حین شمارش آرا جلسه را ترک کرد.

کشت‌پور شهردار منطقه 2 در این رأی‌گیری 14 رأی، عباس آخوندی وزیر مستعفی وزارت راه و شهرسازی 11 رأی‌، پیروز حناچی معاون شهرسازی 11 رأی‌، غلامرضا انصاری عضو سابق شورا 10 رأی و کامل تقوی‌نژاد نیز 10 رأی را از آن خود کرد.

در انتخاب شهردار پنجم تهران در یک سال گذشته محسن هاشمی رئیس شورای شهر باز هم رأی نیاورد و اعضای شورای پنجم به شهردار شدن هاشمی رأی منفی دادند.

همچنین از لیست نامزدها نصرالله جهانگرد 9 رأی، پورسیدآقایی 8 رأی،مصطفی سالاری 7 رأی، حسینی مکارم که شانس خود را برای بار دوم امتحان می‌کرد 6 رأی، مناف هاشمی 5 رأی، واعظ مهدوی 2 رأی و اوسط هاشمی یک رأی را از آن خود کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
    2 0
    بالاخره شهردارکیه ؟؟
    • IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
      0 0
      پیروز حناچی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس