میشل عون نمایه

رئیس‌جمهور لبنان تأکید کرد ادعاهای رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه مقاومت در مناطق مسکونی لبنان موشک پنهان کرده، دروغ است.

به گزارش مشرق، «میشل عون» رئیس‌جمهور لبنان طی استقبال از «جان لورمر» ( John Lorimer) مشاور ارشد امور خاورمیانه وزارت دفاع انگلیس اعلام کرد ادعاهای رژیم صهیونیستی مبنی بر وجود موشک در مناطق مسکونی لبنان بویژه فرودگاه بین‌المللی «رفیق الحریری» کذب است و این ادعاها همزمان با ادامه نقض گسترده حاکمیت لبنان توسط این رژیم صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

تلاش جبهه غربی-عربی-عبری برای سوق لبنان به مرحله خطرناک

بر اساس گزارش شبکه «المنار»، عون در ادامه این دیدار به موضع لبنان درباره ضرورت بازگشت آوارگان سوری به کشورشان تأکید و از تلاش‌های جاری برای حل بحران سوریه استقبال کرد.

رئیس‌جمهور لبنان بر وحدت اراضی سوریه تأکید کرد و در ادامه گفت لبنان ارتباط دادن میان راه‌حل سیاسی این بحران و بازگشت آوارگان را نمی‌پذیرد.

مهرماه امسال «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل مدعی شد مقاومت لبنان در نزدیک فرودگاه بین‌المللی بیروت تأسیسات موشکی دارد، این موضوع با واکنش رسمی لبنان روبه‌رو شد.

«جبران باسیل» وزیر خارجه لبنان این اظهارات نتانیاهو را تکذیب و از سفرای ۷۰ کشور دعوت کرد از مکان‌هایی که نتانیاهو مدعی شده در آنها موشک وجود دارد بازدید کنند تا دروغ بودن ادعاهای نتانیاهو روشن شود. 

باسیل خطاب به سفرای یاد شده، تصریح کرد: نتانیاهو بر اساس اطلاعات نادرست و بدون هیچ دلیل و برهانی در سازمان ملل مدعی شد سه پایگاه موشکی در نزدیکی فرودگاه بیروت وجود دارد؛ درست است که حزب‌الله موشک دارد اما نزدیک فرودگاه بیروت نیست، مقاومت تا آزادسازی تمامی اراضی اشغال شده حق مشروع ماست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس