کد خبر 908347
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰
عبدالمهدی نمایه

رسانه‌های عراقی اعلام کردند که نشست مهم نخست‌وزیر عراق با گروه‌های سیاسی امشب برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه بغداد الیوم، ائتلاف "البناء" امروز اعلام کرد که عادل عبدالمهدی نخست‌وزیر عراق و گروه‌های سیاسی امشب نشست مهمی با هدف تعیین تکلیف هشت وزارتخانه بدون وزیر کابینه برگزار خواهند کرد.

حامد الموسوی نماینده ائتلاف البناء در پارلمان عراق گفت که نشست عبدالمهدی و گروه‌های سیاسی درباره تکمیل تشکیل دولت روز گذشته برگزار شد اما به نتایجی نهایی در این خصوص منتهی نشد.

بیشتر بخوانید:

عبدالمهدی، العبادی و کابینه‌اش را بازنشسته کرد +سند

وی گفت که نشست امروز که هدف تکمیل نشست روز گذشته برگزار می‌شود نشستی سرنوشت ساز خواهد بود.

این نماینده عراقی اظهار داشت که نخست‌وزیر و گروه‌های سیاسی به دنبال قطعی کردن رأی‌گیری برای انتخاب هشت وزیر باقی مانده به صورت یکجا است.

پارلمان عراق در نشست روز چهارشنبه دوم آبان به عادل عبدالمهدی نخست‌وزیر عراق و ۱۴ وزیر پیشنهادی کابینه او رأی اعتماد داد.

این در حالی است که معرفی وزیر برای وزارت کشور، دادگستری، برنامه‌ریزی، آموزش عالی، آموزش و پرورش، وزارت مهاجرت، و وزارت فرهنگ به تعویق افتاده است.

طرح امنیتی حشد شعبی برای مراسم شهادت امام حسن عسکری (ع)

اداره عملیات متمرکز حشد شعبی عراق امروز یکشنبه از تدوین طرحی امنیتی برای برقراری امنیت مراسم گرامیداشت شهادت امام حسن عسکری علیه السلام در سامراء خبر داد.

بر اساس این گزارش هیئتی از اداره عملیات متمرکز حشد شعبی برای تدوین طرح برقراری امنیت زوار امام حسن عسکری علیه‌السلام از شهر سامراء و همه یگان‌های وابسته به حشد شعبی و همچنین فرماندهی عملیات سامراء در ارتش عراق بازدید کرده است.

هر ساله ملیون‌ها نفر در عراق و خارج از آن هشتم ربیع الاول سالروز شهادت امام حسن عسکری علیه السلام را گرامی می‌دارند و میلیون‌ها نفر برای بزرگداشت این مراسم به شهر سامراء سفر می‌کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس