ارتش جمهوری اسلامی ایران نمایه

ارتش جمهوری اسلامی ایران: مقابله با تحریم و فشار، جزئی از فرهنگ عاشورا است و ملت ایران وقتی پرچم سرخ حسینی را بر این مرز و بوم برافراشت، از این مراحل عبور کرد.

به گزارش مشرق، ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت یوم‌الله ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز و مبارزه با استکبار جهانی بیانیه‌ای صادر کرد و این روز تاریخی را یکی از این نقاط برجسته و سرنوشت ساز تاریخ ایران است. متن این بیانیه به شرح زیر است:

تاریخ این مرز و بوم گواه است؛ از زمانی که ملت مسلمان ایران، با هدایت و رهبری مقتدا و مراد خود امام خمینی (ره)، عاشورا و مکتب سرخ حسینی را اساس حرکت خود قرار داد، نقاط عطف تاریخ این سرزمین همه رنگ و بوی عزت و اقتدار حسینی و عاشورایی به خود گرفت و یوم‌الله ۱۳ آبان یکی از این نقاط برجسته و سرنوشت ساز تاریخ ایران است.

۱۳ آبان در سه مقطع تاریخی سال های ۱۳۴۳(تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه)، ۱۳۵۷ (کشتار وحشیانه دانش‌آموزان) و  ۱۳۵۸(تسخیر لانه جاسوسی) به نماد عزت، ایستادگی، دشمن‌شکنی و استکبارستیزی ملت ایران و سرشکستگی و ذلت دشمنان این مرز و بوم تبدیل شد.

گویی تمام مبارزه حق علیه باطل و غلبه جبهه حق علیه مستکبران عالم را در این روز خلاصه کرده‌اند. اما مبارزه همچنان ادامه دارد. همان آمریکایی که روزی با هدف تحقیر ملت ایران، به دنبال تصویب قانون کاپیتولاسیون بود و جوانان و نوجوانان آزاده این مرز و بوم را به خاک و خون کشید و طعم تلخ شکست و حقارت را از دست جوانان و دانشجویان انقلابی چشید، امروز نیز با تمام قوا به میدان آمده تا تاریخ را دوباره تکرار کند. اما ملت آگاه و با بصیرت ایران اسلامی، با همدلی و اتحاد، تحت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، یکبار دیگر تاریخ را برای استکبار زمان تکرار خواهند کرد.

امروز در سالروز ۱۳ آبان که به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده، آمریکای جنایتکار قصد دارد با حربه پوشالی تحریم، ملت عاشورایی ایران را به زانو درآورد؛ غافل از اینکه مقابله با تحریم و فشار، جزئی از فرهنگ عاشورا است و ملت ایران وقتی پرچم سرخ حسینی را بر این مرز و بوم برافراشت، از این مراحل عبور کرد؛ که نشانه این بالندگی، آغاز خط تولید انبوه جنگنده کوثر درست در زمان اعلام آغاز تحریم‌های آمریکا است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، پاسداشت یاد و خاطره امام راحل (ره)، شهدای انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب، همراه و هم‌صدا با سایر اقشار ملت عاشورایی ایران اسلامی، با فریادهای دشمن‌شکن «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، آمادگی خود را برای رویارویی با استکبار جهانی در تمامی عرصه‌های دفاع از انقلاب و نظام اعلام می‌دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس