کد خبر 907665
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵
گل محمدی

سرمربی تیم صدرنشین لیگ گفت: بعد از هر بازی که به رختکن می‌آییم، سرشکسته و مصدوم داریم، بازیکنانم از جان مایه می گذارند.

به گزارش مشرق، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد بعد از پیروزی مقابل نساجی در نشست خبری گفت: پیش‌بینی می‌کردیم که بازی سختی داشته‌ باشیم، از موقعیت‌هایمان خوب استفاده کردیم و بازی در اختیار ما بود. بازی را کنترل کردیم و به گل هم رسیدیم اما در نیمه دوم استرس داشتیم و به همین خاطر نتوانستیم در ابتدا خوب کار کنیم. بازیکنانم بیشتر در فاز دفاعی تمرکز داشتند. تیم حریف هم در نیمه دوم خوب کار کرد و موقعیت های خوبی داشت. باید به بازیکنانم به خاطر روحیه جنگندگی و پیروزی‌طلبی تبریک بگویم. امروز از موقعیت‌ها خوب استفاده کردیم که نشان از هوش بازیکنانم دارد.

گل‌محمدی با تشکر از هواداران پدیده گفت: امیدوارم این حمایت‌ها ادامه داشته‌باشد، این سه امتیاز را مدیون آن‌ها هستیم. باید از استاندار که جلو آمد و مشکلات را حل کرد، تشکر کنم. امیدوارم این حمایت‌ها ادامه‌دار باشد. بازی سختی را پشت سر گذاشتیم و به نکونام بابت چنین تیمی تبریک می‌گویم. نتیجه بازی نسبت به کیفیت تیم نساجی متفاوت بود. نساجی تیم خوبی بود و بازی خوبی ارائه داد، برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی پدیده اظهار کرد: بعد از هر بازی که به رختکن می‌آییم، سرشکسته و مصدوم داریم. بازیکنانم از جان مایه می‌گذارند و برای موفقیت تیم‌شان هر کاری می‌کنند.

گل‌محمدی در خصوص صحبت‌های انتظاری، مدیریت مجموعه پدیده گفت: ما پیش‌قدم نشده‌بودیم، روز بازی با فولاد خودشان زنگ زدند و در ادامه گفتند سر تمرین می‌آیند و حمایت می‌کنند. خبری نشد، نمی‌دانم چرا آمدند و چرا رفتند و ادامه ندادند. گاهی اتفاقات عجیبی در مشهد رخ می‌دهد اما مهم نیست. این روند خوب را باید ادامه بدهیم و مهم این است.

وی در خصوص غیبت اکبر صادقی در این دیدار گفت: اکبر مهره کلیدی تیم ماست، با نبودنش مشکلاتی داشتیم اما زامهران که اولین بار در لیگ هجدهم فیکس بازی کرد، خیلی خوب بود. فراتر از انتظار من ظاهر شد. با جان و دل بازی کرد و حتی سرش هم شکست. حضور او با توجه با نوع بازی حریف به کار ما آمد.

گل‌محمدی در خصوص احتمال لغو بازی پدیده و استقلال گفت: استادیوم‌های مختلفی به جز آزادی را به ما پیشنهاد کردند، بلیت و هتل را تهیه کرده‌ایم و برنامه‌ریزی کرده‌ایم. صحبت‌هایی هست که این بازی را عقب بیاندازند اما توقع داریم که فدراسیون حرفه‌ای عمل کند و نگذارد به اقتدارش خدشه‌ای وارد شود. نباید چون تیمی بزرگ با مشکل روبه‌رو شده و در بحران است، حقوق سایر تیم‌ها ضایع شود. اگر با استقلال بازی نکنیم، تنها تیمی هستیم که سه هفته بدون بازی خواهیم‌ بود. لغو این بازی ظلم به پدیده است. اگر بخواهند عقب بیاندازند ظلم به پدیده است و اقتدار پدیده زیر سوال می‌رود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
    2 4
    محروم کردن استقلال از ورزشگاه خانگیش ظلم نیست !؟ فقط در حق استقلال ظلم جایز هست !؟
    • IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
      3 0
      برین تو تختی.....مگه چقدر هوادار دارین شما؟؟؟
  • IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
    5 0
    هوای استقلال رو دارن تا به قعر جدول سقوط نکنه
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
    0 4
    این فدراسیون برای نابود کردن استقلال از هیچ کوششی دریغ نمیکنه. بعد میگی میخواد از بحران درش بیارن؟حق مسلم استقلاله تو آزادی بازی کنه.فهمش خیلی آسونه آقای گل‌محمدی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس