مرز مهران

رئیس پلیس راه استان ایلام از دو طرفه شدن جاده ایلام ـ مهران از ساعت ۹ صبح امروز خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سرهنگ رضا همتی زاده اظهار کرد: با توجه به کاهش  حجم بار ترافیکی در محور ایلام ـ مهران، این محور از ساعت ۹ صبح  امروز دو طرفه می‌شود.

وی تصریح کرد: رانندگان خودروهایی که در این مسیر تردد می کنند باید قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را در دستور کار خود قرار داده و از ارتکاب تخلفات حادثه ساز خودداری کنند.

رئیس پلیس راه استان ایلام یادآور شد: در مسیر تردد خودروها تیم های خودرویی پلیس راه  مستقر هستند و رفتارهای ترافیکی رانندگان را رصد کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف حادثه ساز برابر مقررات با آنها برخورد  و از ادامه حرکت آنها جلوگیری می کنند.

بیشتر بخوانید:

دستور وزیر راه برای حل مشکل زائران در مرز مهران

بازگشت بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار زائر به کشور

وی در پایان از رانندگان درخواست کرد: با توجه به کوهستانی و پر پیچ و خم بوده  محورهای مواصلاتی استان، رانندگان باید با صبر و حوصله رانندگی کنند تا انشاالله شاهد حوادث جاده ای نباشیم.

طی۴۸ ساعت گذشته سه هزار و ۲۰۷ دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی زوار وارد پایانه برکت در مرز مهران شده و تعداد چهار هزار و ۱۸ دستگاه اتوبوس نیز از این پایانه خارج شده اند.

از ابتدای ماه صفر مصادف با ۹۷/۷/۱۹ تا ۲۱ صفر پایان روز ۹۷/۸/۹ بیش از سه میلیون و ۵۰۰ هزار تردد درمحورهای مواصلاتی استان مشاهده شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس