کد خبر 907452
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴
قلعه‌نویی

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: من از ‌آن دست افرادی نیستم که کنار خط جور دیگری رفتار کنم اما در رختکن از خوشحالی برقصم.

به گزارش مشرق، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی مس کرمان گفت: خوشحالم که یک بار دیگر در شهر خوب کرمان هستم و جایی که به واقع جزو خاطرات خوب زندگی من است. دلیل است که بعد از استقلال و تیم ملی به کرمان امدم و در اینجا به آرامش رسیدم بعد از آن فشارها و بی معرفتی ها و توانستم هم نتایج خوبی بگیریم هم مردم خوب کرمان آن ماه ها و نیم فصل به من کمک کردند و همیشه نتایج مس کرمان را پیگیری می کنم و خیلی تلاش کردم نساجی به لیگ برتر بیاید و آرزویم این است که کرمان هم به لیگ برتر بیایند چون مردم کرمان لیاقت دارند هم معرفتی هم اخلاق و امکانات. شهر کرمان برای تیم لیگ برتری خوب است و امیدوارم این مهم انجام شود. باشگاه مس کرمان بیانیه داده است و ما هم استقبال می کنیم. ما هم در بیانیه قبلی حرف از عدالت زدیم و بیشترین ضرر را دیدیم و باشگاه مس کرمان هم همین بیانیه را داده و ما هم موافقیم. هر جا حرف عدالت باشد ما هم موافقیم.

وی افزود: مس نشان داده تیم خطرناکی است و مربی کاربلدی دارد و تیم بسیار با برنامه ای است و آقای گل دارد و ما هم تمرینات را بر اساس همین طراحی کردیم و این بازی برای ما بسیار مهم است شاید در این چند وقت مسئولت سپاهان را داشتیم این بازی مهمترین و حساس ترین است  و امیدوارم بچه ها با همین انگیزه قبل جلو بروند و با دست پر کرمان را ترک کنیم اما بدانید که شهر کرمان و مردمش و باشگاه جزو خاطرات خوب من است و جا دارد یاد کنم از آقای پورمند مدیرعامل وقت ‌آن موقع و ‌آقای نیک نفس عزیز و یوسف آبادی، مکوندی و گنجعلی خانی، و خدا بیامرز آقای محمدی که برای فوتبال کرمان زحمات زیادی کشید و با اولیا همنشینش کند. اگر کسی را از قلم انداختم معذرت می خواهم. آن شش ماه واقعا ریکاوری کردم و اگر توانستم مقامی بعد از آن سالها به دست بیاورم یکی از علت ها آرامشم در کرمان بود. 

وی در خصوص اینکه بعد از اینکه در مس به عنوان سرمربی استقلال را برد و مشت هایش را گره کرد مسائل حاشیه ای برایش به وجود آمد گفت: متاسفانه دو سه گروه فیک در فضای مجازی دنبال این مسائل هستند. گواردیولا هم جلوی بارسا برد و خوشحالی کرد آیا برای او هم این مسائل را به وجود آوردند؟ آنهایی که دست به چنین کارهایی می زنند نطفه شان مشکل دارد. البته دو جای دیگر کار این افراد مشکل دارد که بهتر است چیزی در موردشان نگویم. 

قلعه نویی تصریح کرد: آیا درست است جایی که من پول می گیرم و برایش زحمت می کشم و مسئولیت دارم فیلم بازی کنم؟ من اکنون در سپاهان هستم و دوست دارم با همه وجود فردا سپاهان مس را ببرد. من از ‌آن دست افرادی نیستم که کنار خط جور دیگری رفتار کنم اما در رختکن از خوشحالی برقصم. آنهایی کار کسانی است که در رختکن و جاهای دیگر صد جور کار دیگر می کنند اما کنار خط خود را طور دیگری نشان می دهند. من از این کارها بلد نیستم. من نه مربی پروازی هستم و نه علیه تیم خود شرط می بندم و نه بازیکن فروخته ام که دنبال گرفتن کمیسیون آن باشم. اهل اینکه دنبال لیدرها هم باشم نیستم و بلد نبوده ام که لیدر به خانه ام ببرم اما برخی لیدر به خانه خود برده اند و اصلا آنها این کارها را برای لیدرها باب کرده اند آن وقت جالب است که خودشان به همین لیدرها می گویند اراذل. من باز هم تاکید می کنم تیمم ببرد خوشحالی می کنم و آدم متظاهری نیستم. در استقلال اهواز، سپاهان، تراکتورسازی و هر جا بوده ام با همه وجود دوست داشته ام که تیمم ببرد. خوشحالم آن چیزی که هستم خود را نشان می دهم و مثل برخی نیستم.هر چند مردم خودشان این طور افراد را می شناسند. 

سرمربی سپاهان در مورد نقاط قوت مس کرمان عنوان کرد: نقطه قوت تیم مس کرمان حضور تماشاگرانش است. دست نشان تیم خوبی ساخته است و من امیدوارم فردا در یک بازی منطقی بتوانیم دست پر کرمان را ترک کنیم. خط حمله خوبی این تیم دارد ما سعی داریم ارتباط خط حمله و هافبک آنها را قطع کنیم. این طور که می بینم فرزاد حسین خوانی هنوز بازی می کند. زمانی که من در مس کرمان بودم او بازیکن ذخیره بود . فکر می کنم اکنون او 38 سالش باشد. 

قلعه نویی با اشاره به اینکه زمانی که سرمربی مس بود هواداران ورزشگاه را پر می کردند ادامه داد: یاد می آید که آن موقع هواداران ورزشگاه را پر می کردند. البته هواداران مس هم مثل هواداران سپاهان هستند. یعنی دقیقه 90 دنبال پر کردن استادیوم هستند. سپاهانی هم نزدیک بازی به ورزشگاه می آیند. در هر صورت ما انتظار داریم که استقبال بیشتری از بازی شود. ما برای بازی محمد ایران پوریان و خالد شفیعی را به دلیل مصدومیت نداریم. اما سایر بازیکنان ما سرحال هستند. 

وی ادامه داد: خدا را شکر که امسال بازیکنان خوبی سپاهان گرفته است و کارمان را هم خوب موقعی شروع کردیم.باید بگویم یکی از نقاط قوت سپاهان همین است که بازیکنان خوبی دارد. برخلاف اینکه در استقلال بودم یک سالی با 7 بازیکن کار را شروع کردیم بدون اینکه بتوانیم کارهای بدنی انجام دهیم اما در سپاهان خوشبختانه هم خوب یارگیری کردیم هم تمرینات را به موقع انجام دادیم. فردا در ترکیب خود با توجه به مصدومیت ها تغییر داریم و فرصتی است که بازیکنانی که تا کنون به میدان نرفته اند وارد ترکیب شوند. در سپاهان این شرایط خوب هست که بازیکنانی هم که تاکنون بازی نکرده اند تفاوتی با ترکیب اصلی ندارند. 

قلعه نویی در ادامه نشست در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او پرسید چه شد که در مس کرمان نماند و استقلال را به مس کرمان ترجیح داد گفت: آقای یوسف آبادی شاهد زنده است. من آن سال قرار بود در مس بمانم. اتفاقا قرارداد خوبی هم به من پیشنهاد شد و من حتی لیست بازیکنان خود را هم به مدیریت دادم. اتفاقا آقای یوسف آبادی در آن جلسه صورت من را بوسید و گفت مردانگی کردی درحالی که قرارداد را امضا نکردی اما لیست را دادی اما همان سال شرایط برای استقلال طوری بود که من احساس دین کردم که به استقلال بازگردم. اتفاقا قراردادی که آن سال من با استقلال داشتم یک سوم قرارداد مس کرمان بود. هیچ مربی این کار را نمی کند که بدون قرارداد لیست بدهد اما من این کار را انجام دادم.من چون صداقت را در مردم کرمان دیده بودم و آقای یوسف آبادی هم آخر معرفت بود این کار را انجام دادم. من همان موقع هم می گفتم که همین آقایان مثل یوسف آبادی و نیک نفس می توانند به این باشگاه کمک کنند. بعد از من هم آقای مظلومی که خودم افتخار 10 سال شاگردی او را داشتم به مس آمد و حتی تیم آسیایی هم شد. حالا چه سیاستی در این باشگاه بود که کار به اینجا رسیده نه می خواهم درموردش حرف بزنم و نه اطلاعاتی دارم.به هر حال اینجا فوتبال ایران است. البته کل مملکتمان همین شده است. شب می خوابیم و صبح می بینیم تصمیمات تغییر کرده است. 

قلعه نویی تاکید کرد: من قبل از اینکه فتح الله زاده در مورد استقلال صحبتی کند اصلا به استقلال فکر نیم کردم. روح مادرم را قسم می خورم. اما آن موقع شرایط استقلال خوب نبود و اگر اشتباه نکنم در جدول سیزدهم بود. من در مذاکراتی که آن سال داشتم با سعد محمدی رئیس کارخانه جلسه داشتم که از همین جا خدمت دکتر سلام عرض می کنم. به هر حال قسمت این طور بود که آن سال در مس نمانم و به استقلال بروم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • NL ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
    34 1
    همه اش شد من من من . بابا يه بنده خدايى اينو رى ست اش كنه ( كليد روشن / خاموش رو بزنه ) . از رو هم نمى ره به خدا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس