کد خبر 906695
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۱
محمدرضا سلیمانی

مهاجم تیم فوتبال سایپا گفت: شجاع خلیل‌زاده به من فحش ناموسی داد و دروازه‌بان خارجی پرسپولیس به من حمله کرد.

به گزارش مشرق، محمدرضا سلیمانی در مورد تساوی یک بر یک  پرسپولیس  و سایپا گفت: بازی خوبی بود. به هر حال  پرسپولیس  تیم بزرگی است که هواداران زیادی دارد. خوشحالم که توانستم به این تیم گل بزنم. این گل من حاصل زحمات تمام بازیکنان سایپا بود. 

وی افزود: بعد از گل طبیعی بود که خوشحالی کنم جو بازی به گونه‌ای شد که بعد از صحنه گل یک برخورد پیش آمد و شجاع خلیل‌زاده به سمت من آمد و به من فحش ناموسی داد. پس از پایان مسابقه نیز رادو شوویچ دروازه‌بان ذخیره پرسپولیس  به سمت من آمد و گارد بوکس گرفت. جای پنجه‌های شجاع خلیل‌زاده روی گردن من هنوز باقی است. 

مهاجم سایپا ادامه داد: این اتفاقات در زمین افتاد و هنگامی که به راهرو ورزشگاه رفتیم هم خلیل‌زاده با من درگیر شد و دروازه‌بان خارجی پرسپولیس  به من مشت زد. در فیلم‌ها این اتفاقات کاملاً وجود دارد این بازیکنان  پرسپولیس بودند که به سمت من حمله‌ور شدند. علی دایی هم آمد که ما را جدا کند.

سلیمانی در مورد سوابق فوتبالیش گفت: این اولین گل من به  پرسپولیس بود. پرسپولیس  تیم قدرتمند و بزرگی است من در گذشته در تیم‌های پاس همدان، راه آهن تهران حضور داشتم. در استقلال تهران هم شاگرد امیر قلعه‌نویی بودم و در همان دربی که ۲ بر یک باختیم من روی نیمکت استقلال بودم در آن دربی عالیشاه و محمد نوری گلزنی کردند.

وی در مورد حضورش در سایپا گفت:‌حسین فرکی من را به سایپا آورد و با حضور علی دایی ایشان من را تأیید کرد و من در سایپا ماندم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احمد IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
    14 1
    یه مش آدم بی ادب ریختن تو فوتبالمون فقط بلدن لنگشونو بزنن به توپ، هیچ سیستمی هم برای نظارت بر این موجودات تعریف نکردن.
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
    11 1
    یادش بخیر در زمان طاغوت سرباز بودم بین دو مقام نظامی آن دوره دعوا بود اون که درجه اش پائین تر بود یک دفعه به طرف مقابلش شروع کرد به بهتون زدن که جناب فلانی چرا فحش ناموس می دهی اون بنده خدا هم هرچه قسم و آیه که بابا من کی بتو فحش ناموس دادم حالا وضعیت این نو رسیده های ندید و بدید است تا زشتی کارشان معلوم می شود ...
    • امیر IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
      4 3
      اون چند نفری که مثبت دادن اونجا بودن؟؟؟؟خخخخخخخخخخ
    • محمد باقری IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
      2 0
      اون چند نفری که مثبت دادن اونجا نبودن ولی تو کلیت موضوع تاثیری نداره و اتفاقیه که خیلی مواقع میوفته
  • علی IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
    3 4
    پرسپولیسه قهرمان...البته تا وقتی که روحانی هست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس