کد خبر 906871
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳
مورینیو

ژوزه مورینیو می‌گوید رقیب تیمش در لیگ قهرمانان اروپا، اهداف جاه‌طلبانه‌در سر دارد.

به گزارش مشرق، ژوزه مورینیو فاش کرد که باشگاه یوونتوس برای بردن دهمین قهرمانی متوالی‌اش در سری A برنامه‌ریزی کرده است. مورینیو که منچستریونایتد تحت هدایتش هفته گذشته در لیگ قهرمانان اروپا مقابل یوونتوس متحمل شکست یک بر صفر شد، درباره گپ کوتاهی که در حاشیه این بازی با آندره‌آ آنیلی رئیس بیانکونری داشت به نشریه توتواسپورت گفت: در تونل منتهی به رختکن‌های ورزشگاه استادیوم‌مان، من به آندره‌آ آنیلی گفتم که با این وضعیت یوونتوس امسال هشتمین اسکودتوی متوالی‌اش را هم خواهد برد. او پاسخ داد که هشت قهرمانی برای او کافی نیست و اینکه می‌خواهد 10 قهرمانی متوالی کسب کند. من شیوه کاری باشگاه یوونتوس را دوست دارم.

مورینیو ادامه داد: یوونتوس پیش از این هم تیم بسیار قدرتمندی بود و با این حال تابستان امسال 4 خرید بزرگ مانند کریستیانو رونالدو، لئوناردو بونوچی، امره جان و ژوائو کانسلو انجام داد.

آقای خاص در پایان تأکید کرد: یوونتوس امسال برای بردن سه‌گانه (سری A، لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی) خیز برداشته است و اگر در این فصل نتواند این هدف را محقق کند سال‌های آینده باز هم برای رسیدن به آن تلاش خواهد کرد.

آخرین و تنها تیم ایتالیایی که تا کنون موفق به کسب سه‌گانه شده اینتر است که سال 2010 با هدایت ژوزه مورینیو همه جام‌ها را برد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس