سرلشکر جعفری نمایه

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: پیام جهانی اربعین این است که همه مسلمانان و غیر مسلمان برای این حرکت ضد ظلم و استکبار جهانی متحد شده اند.

به گزارش مشرق، سرلشکر محمدعلی جعفری پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیام راهپیمایی اربعین به مردم جهان، وحدت و همدلی بین مسلمانان و یک دلی و هم صدایی با آنها برای مبارزه با ظلم  و حرکت علیه استکبار است.

وی با اشاره به بازدید خود از مرزشلمچه، حرکت زائران در این مرز را روان اعلام کرد و گفت: روند تردد خوب است و حتی امروز که باید پیک شلوغی و فشار باشد با تدابیری که دیده شده است به نظر نمی رسد برای کنترل و تردد مشکلی وجود داشته باشد و دیگر مشکلات در ادامه مسیر امری طبیعی است.

فرمانده کل سپاه بر حضور پرشور زائران حسینی تاکید کرد و این شور و حال زائران حسینی را عجیب خواند و از آن به تمرینی برای حوادث بزرگ تر و ظهور یاد کرد.

سردار جعفری در این رابطه بیان کرد: هر سال بیش ازسال های گذشته شور و شوق برای شرکت در مانور اربعین مشاهده می شود و امسال هم با وجود همه سختی ها، مشکلات و مسائل اقتصادی موجود مردم ایران نه تنها  کمتر از گذشته که بیشتر از گذشته حضور پیدا کردند.

وی افزود: امروز شاهد هستیم که حتی در وضعیت هوا و شرایط جوی و باد و باران روزهای اخیر مردم شور و حال خود را دارند  تمام بخش های کشور از جمله نیروی انتظامی و سپاه و بسیج، فرمانداری ها و استانداری ها  به خصوص مردم که قسمت خود جوش آنها نسبت به برپایی موکب ها در مسیر اقدام و از این حرکت مردمی حمایت می کنند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس