جنبش جهاد اسلامی

جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به کشتار بی رحمانه فلسطینیان توسط صهیونیستها در جریان تظاهرات‌های بازگشت، اعلام کرد: پاسخ خون را با خون می دهیم.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه لبنانی العهد، جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای با اشاره به تداوم کشتار فلسطینیان توسط در جریان سلسله تظاهرات های بازگشت اعلام کرد: رژیم صهیونیستی طی هفته های گذشته با خونسردی تمام شمار زیادی از فلسطینیان را به شهادت رسیده است.

بیشتر بخوانید:

جزئیات حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه

بر اساس این گزارش، این جنبش با بیان اینکه صهیونیستها همچنان به تداوم سیاست قتل و غارت و تخریب علیه فلسطینیان ادامه می دهند، تأکید کرد: روز گذشته شاهد آن بودیم که شماری از فلسطینیان بی گناه در غزه و کرانه باختری به شهادت رسیده و بیش از ۲۰۰ تَن دیگر نیز به شدت زخمی شدند.

این جنبش تأکید کرده است: تمامی این اتفاقات در حالی رخ داده که مقاومت پیشتر نسبت به تداوم سیاست های خصمانه صهیونیستها علیه مردم بیگناه فلسطین هشدار داده بود. اکنون نیز صراحتا اعلام می کنیم که برای محافظت از مقاومت، معادله واضح «موشک در برابر موشک و خون در برابر خون» را در دستور کار خود قرار داده ایم.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه خود همچنین به حملات موشکی صهیونیستها به غزه نیز اشاره کرده و گفته است: اگر دشمن صهیونیستی به هدف قرار دادن بیشتر غزه مبادرت ورزد، مقاومت نیز متناسب با حجم این حملات تجاوزکارانه، پاسخ تل آویو را خواهد داد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس