کد خبر 905981
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۰
سلطان قابوس عمان

یک وزیر رژیم صهیونیستی به دیدار نخست وزیر این رژیم از عمان و دیدار وی با سلطان قابوس واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، نفتالی بینت وزیر آموزش رژیم صهیونیستی در صفحه شخصی خود در توئیتر به دیدار بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم و سلطان قابوس در  عمان واکنش نشان داد و نوشت سفر نتانیاهو به عمان، نقطه شروع سیاسی مهمی به شمار می‌رود.

وی افزود سفر نتانیاهو به عمان جزئی از استراتژی منطقه‌ای اسرائیل قلمداد می‌شود.

این در حالی است که جنبش فتح با  انتقاد از سفر نتانیاهو آن را اجرای صریح طرح نتانیاهو- کوشنر- گرینبلات دانست که مهمترین بندهای آن، برقراری روابط میان کشورهای عربی و اسرائیل است.

جنبش فتح اعلام کرد سفر نتانیاهو به عمان از بین بردن طرح صلح(سازش) عربی است و ما خواهان واکنش مردمی عربی به عادی‌سازی رایگان با دشمنی هستیم که به حقوق فلسطینی و عربی احترام نمی‌گذارد.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز جمعه چهارم آبان در سفری غیرعلنی به کشور عمان، با سلطان قابوس پادشاه این کشور دیدار و گفتگو کرد.

آخرین باری که یک مقام صهیونیست از عمان دیدار کرد به سال 1996 بر می گردد. در آن سال، شیمون پرز با سفر به عمان و قطر دفتر نمایندگی تجاری اسرائیل را در این دو کشور افتتاح کرده بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • قریشی IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
    2 6
    خیلی جالبه ، جنبش فتح هم همانطور که در متن بیانه آورده صرفا با عادی سازی رایگان روابط با رژیم صهیونیستی مخالفه ! یعنی برخلاف جنش حماس حاضره در شرایطی و در فاز معامله نه تنها اسرائیل رو به رسمیت بشناسه بلکه مشکلی هم با این قضیه نداره همچنانکه تا کنون نیز این دیدگاه رو ثابت کرده !
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
    3 3
    عمان هم یکی به میخ میزنه یکی به تخته مارمولک

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس