کد خبر 905839
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸
استادیوم یادگار امام

دو مربی تیم ملی فوتبال کشورمان به شهر تبریز سفر کردند تا از امکانات و ورزشگاه‌های این شهر بازدید کنند.

به گزارش مشرق،‌ مارکار آقاجانیان و دیگو، دو مربی تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته (پنجشنبه) به شهر تبریز سفر کردند تا از امکانات ورزشی و هتل‌های این شهر بازدید کنند. این دو مربی حتی در تمرین روز گذشته تیم تراکتورسازی تبریز هم حضور پیدا کردند و از نزدیک نظاره‌گر تمرینات سرخ‌پوشان تبریزی بودند.

آقاجانیان و دیگو در این سفر از امکانات ورزشگاه یادگار امام (ره) و بنیان دیزل و همچنین دو هتل بزرگ شهر تبریز بازدید و تصویربرداری کردند تا در صورت تأیید نهایی کارلوس کی‌روش دیدار دوستانه ایران و ترینیدادوتوباگو در شهر تبریز برگزار شود.

محمدرضا تقیون، مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی با تأیید این خبر اظهار داشت: خدا را شکر امکانات دو ورزشگاه یادگار امام (ره) و بنیان دیزل تبریز به صورت کامل مورد رضایت دو مربی تیم ملی قرار گرفت و ما هم امیدواریم دیدار تیم ملی ایران و ترینیدادوتوباگو در شهر تبریز برگزار شود.

وی افزود: قرار است مارکار آقاجانیان و دیگو فیلم‌های تهیه شده از ورزشگاه یادگار امام (ره)، بنیان دیزل و همچنین هتل‌های محل اسکان را در اختیار کارلوس کی‌روش قرار دهند تا در صورت تأیید نهایی این سرمربی، دیدار دوستانه ایران در ماه جاری در تبریز برگزار شود.

مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی در پایان تصریح کرد: ما آمادگی خود را برای برگزاری این دیدار اعلام کرده‌ایم و منتظر تأیید فدراسیون فوتبال و نامه این فدراسیون هستیم تا کارهای مربوط به برگزاری این مسابقه را انجام دهیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس