آزمون

ممکن است با این سوال مواجه شده باشید که کدام استاد و کلاس برای آمادگی کنکور دکتری و آزمون کارشناسی ارشد مناسب است؟

به گزارش مشرق، یکی از مهمترین دغدغه های داوطلبین آزمون دکترا و کنکور ارشد این است که چگونه می توانند در زمان محدود، کلیه منابع کنکور را مطالعه کنند و اصولا مطالعه چنین حجمی از منابع آیا کارآمدی کافی را برایشان تضمین می کند یا خیر؟ پاسخ این سوال قبل از پرسش نیز مشخص است و تقریبا غیر ممکن است که یک داوطلب آزمون دکتری حدود 90 عنوان منبع و یک داوطلب آزمون ارشد حدود 50 عنوان منبع را مطالعه کند. طبق نتایج تحقیقات دکتر محمدی که از اساتید موسسه آموزش عالی آزاد ماهان، مطالعه 300 ساعت کتاب منبع کنکور، تاثیر برابر با 30 ساعت کلاس را دارد و این در حالی است که آن کلاس نیز دارای بار علمی و استاد کارآزموده باشد.

تفاوت استاد کلاس دانشگاه با اساتید آموزش کنکور چیست؟

ممکن است با این سوال مواجه شده باشید که کدام استاد و کلاس برای آمادگی کنکور دکتری و آزمون کارشناسی ارشد مناسب است؟ می دانیم که اساتید دانشگاه ها موظف هستند که کلیه مواد درسی را در طول یک ترم آموزش دهند که این موضوع باعث پراکندگی بسیار زیاد و افزایش قابل توجه حجم منابع می شود اما اساتید کلاس کنکور فقط به فصول پرتکرار کنکور ارشد و دکتری می پردازند که این موضوع باعث کاهش زمان مطالعه و مفیدتر شدن یادگیری منابع آزمون دکتری و ارشد می شود. یکی از قوی ترین برگزار کنندگان کلاسهای آموزش کنکور ارشد و دکتری موسسه آموزش عالی آزاد ماهان است که از دیرباز اقدام به برگزاری کلاس کنکور در این مقاطع می کند.

آیا مطالعه کتابهای کنکور ارشد و دکتری کافی است؟

یکی از مهمترین مهارتهایی که داوطلب آزمون دکتری و کنکور کارشناسی ارشد میتواند کسب کند، مهارت تست زنی است که از طریق شرکت در آزمون های آزمایشی کسب میشود. به قول یکی از اساتید موسسه ماهان ، اکر درس را کاملا مسلط باشی ولی نتوانی تست بزنی ، موفقیت در آزمون دکتری و کارشناسی ارشد، تقریبا غیر ممکن است.

چه کسانی میتوانند به ما در قبولی آزمون  دکتری و کنکور کارشناسی ارشد مشاوره دهند؟

چنانچه بخواهیم درمورد خاصی از کسی مشاوره بگیریم، باید توجه کنیم که آیا خود آن شخص توانسته در آن موضوع موفقیتی کسب کند یا خیر ؟ مسلما رتبه های برتر کنکور دکتری  و آزمون کارشناسی ارشد را میتوان بعنوان بهترین مشاورین تحصیلی کنکور دانست زیرا آنها با برنامه ریزی دقیق توانسته اند به نتیجه ای که مدنظر داریم دست یابند ، بنابراین برنامه ریزی آزمون دکتری و برنامه ریزی کنکور ارشد را باید از رتبه های برتر این دو آزمون جویا شد.

اطلاعات تکمیلی در لینک زیر:http://www.mahan.ac.ir

**این محتوا تبلیغاتی است**

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس