نهاجا

ستاد فرماندهی گردان نگهداری پایگاه هوایی چابهار افتتاح شد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی نهاجا، امیر عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در پایگاه شکاری برادران شهید دلحامد از بخش‌های باند پرواز، اورهال، هواپیماهای آموزشی، قرارگاه سربازی و دیگر اماکن این یگان بازدید کرد.

وی در جمع خلبانان این پایگاه گفت: شما خلبانان، نفرات رزمی نیروی هوایی هستید، همانطور که سربازان نیروی زمینی جز نیروهای رزمی و ورزیده این نیرو به شمار می‌روند.

امیر نصیرزاده با بیان اینکه حضور شما خلبانان فقط حضور عبادی نیست بلکه امنیتی نیز است، افزود: توصیه مهم من به شما عزیزان این است که امروزه باید سواد رسانه‌ای خود را بالا ببرید تا بتوانید هجمه‌های فرهنگی دشمن را بشناسید و در مقابل آن از خودتان مراقبت  کند.

در ادامه فرمانده نیروی هوایی با افتتاح مرکز ستاد فرماندهی گروه نگهداری این پایگاه در مراسمی صمیمی با مدیران،کارکنان و کارگران این مجموعه در جهت کسب اطلاع از دغدغه‌ها، مشکلات کمبود منابع آبی، آبرسانی به منازل سطح سازمانی و بهره‌برداری بیشتر از توانمندی‌ها دیدار کرد.

همچنین در این بازدید سرهنگ خلبان ستاد رضا یوسفی، جانشین پایگاه شکاری برادران شهید دلحامد با حضور امیر فرماندهی نیروی هوایی به درجه سرتیپ دومی نایل آمدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس