کد خبر 905077
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴
بسته حمایتی

سرپرست وزارت رفاه از تصویب کلیات بسته حمایت غذایی اقشار کم‌درآمد در دولت خبر داد و گفت: در ۱۰ روز اول آبان‌ماه فروشگاه‌های ویژه توزیع این بسته‌های حمایتی، مشخص خواهند شد.

به گزارش مشرق، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه نشست منطقه‌ای سالمندی با بیان این‌که این بسته حمایتی در قالب برنامه حمایت غذایی از گروه‌های کم‌درآمد و نیازمند حمایت مثل سالمندان و غیره در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: مقدمات اجرای توزیع بسته حمایتی به زودی فراهم می‌شود و رئیس جمهور تاکید دارد که اولین مرحله‌ این بسته حمایت غذایی در اولین فرصت در اختیار مردم قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید

وعده چند ماهه دولتی‌ها برای توزیع سبدکالا

وی با اشاره به این‌که براساس مصوبه مجلس این بسته حمایتی در اختیار افرادی که درآمد کمتر از سه میلیون تومان دارد قرار خواهد گرفت، ادامه داد: شاخص بهره‌مندی از این بسته حمایتی، درآمد سرپرست خانوار است.

به گفته سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی براساس تاکید رئیس جمهور و در ۱۰ روز اول آبان‌ماه فروشگاه‌های ویژه توزیع این بسته‌های حمایتی، مشخص خواهند شد.

محسنی بندپی در ادامه اظهار کرد: این بسته‌ها تا پایان سال ۹۷ و به شکل غیرمستمر در سه مرحله و در مجموع با مبلغ ۶۰۰ هزار تومان توزیع می‌شود و کلیه دستگاه‌های تامین‌کننده منابع آن موظف هستند تا هرچه سریع‌تر منابع مورد نیاز را تامین کنند. این بسته حمایتی متناسب با تعداد اعضای خانوار تعلق خواهد گرفت و در راستای سیاست‌های دولت برای تامین اقلام ضروری خانوارهاست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • پیمان IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
    4 0
    قرار بود سبد کالا ده روز اول آبان ماه مشخص شود الان سه روز رفته خبری نیست
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
    2 0
    چقدر ملت ایران باید تحقیر بشن؟بجای اینکه بیان مشکلات رو اساسی حل کنن میان با دروغ مردم امیدوار میکنن!وبدتر اینکه همین مردم درس عبرت نمیگیرن دوباره بهشون رای میدن.حالا تر وخشک باهم میسوزن.
  • بهرام محمدزاده دوزدرسی IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
    0 0
    خوب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس