کد خبر 905026
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴
اونای امری

آرسنال اونای امری با کسب ۱۰ پیروزی پیاپی روی فرم‌ترین تیم در پنج لیگ برتر اروپا محسوب می‌شود.

به‌ گزارش ‌مشرق، آرسنال اونای امری به یک ماشین پیروزی تبدیل شده است. این تیم فصل را با دو شکست  آغاز کرد و ابهامات زیادی در نحوه بازی‌اش ایجاد کرد اما خیلی زود این ابهامات بر طرف شد. تیم لندنی روی فرم‌ترین تیم حاضر در پنج لیگ برتر اروپا (لیگ برتر انگلیس، سری A  ایتالیا، لالیگای اسپانیا، لیگ یک فرانسه و بوندسلیگا آلمان) است. درخشش مهاجمانی همچون لاکازت و اوبامیانگ با رهبری مسوت اوزیل در خط میانی باعث شده آرسنال به بهترین سطح خود بازگردد.

توپچی‌های لندن پس از  پیروزی ۳ بر یک برابر لسترسیتی در هفته‌ نهم لیگ برتر توانستند دهمین برد پیاپی خود را در تمام رقابت‌ها به ثبت برسانند. این تیم هفت برد در لیگ برتر به دست آورد و دو پیروزی در لیگ اروپا و یک پیروزی در اف.ای کاپ را به دست آورد. باید یادآور شد که یوونتوس نیز چنین آماری را در سطح پیروزی‌های پیاپی داشت اما با تساوی برابر جنوا در شنبه‌ای که گذشت به این روند پایان داد.

دیگر  تیم‌های روی فرم پنج لیگ برتر اروپا فاصله زیادی با آرسنال امری دارند. پاری ‌سن‌ ژرمن با هفت پیروزی پیاپی در فرانسه، وایادولید با چهار پیروزی در لالیگا، دورتموند با چهار پیروزی در آلمان و اینتر با هفت پیروزی در سری A پس از تیم انگلیسی قرار دارند.

باید به قدرت خط تهاجمی آرسنال نیز اشاره کرد. این پیروزی‌ها به لطف گل‌های فراوان مهاجمان این تیم به دست آمده است. شاگردان امری در سه پیروزی خود توانستند ۳۰ گل به ثمر برسانند؛ یعنی میانگین سه گل در هر بازی. آرسنال پس از پیروزی برابر لسترسیتی توانست با ۲۱ امتیاز  در رتبه کسب سهمیه قهرمانان قرار بگیرد و تنها دو امتیاز با صدرنشینان (منچسترسیتی و لیورپول) فاصله داشته باشد. کسی نمی‌داند رکورد پیروزی‌های پیاپی آرسنال تا چه زمانی طول خواهد کشید اما آرسنال برتری خود را در این فصل نشان داده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس