کد خبر 904760
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲
مظلومی شفر

سرمربی سابق و عضو کمیته فنی فعلی استقلال گفت: شفر در تمرین امروز نگران بازیکنانش بود که در جریان بازی‌ها مصدوم می‌شوند چون حریف هفته گذشته خیلی مقابل استقلال محکم بازی کرد.

به گزارش مشرق، پرویز مظلومی در خصوص اینکه به محل تمرین استقلال رفته بود گفت: برای دیدن تمرین و تجدید دیدار با بازیکنان استقلال به محل تمرین رفتم که خوشبختانه شاهد بودم بازیکنان تیم شرایط خوبی دارند و از روحیه بالایی برخوردار هستند. مصدومان هم برگشته‌اند و کم‌کم در حال آماده‌سازی برای بازی با سپاهان می‌شوند. 

وی در خصوص دیدارش با شفر در تمرین استقلال گفت: شفر را دیدم و با او صحبت کردم او کمی به خاطر مصدوم‌هایش نگران بود و از اینکه در بازی‌ها خشونت زیاد است ابراز نگرانی می‌کرد. او می‌گفت در بازی با سایپا چند بازیکن تیمش را زده‌اند و خشونت در این مسابقه طبیعی نبوده است. به نظر من هم همینگونه است و داوران مماشات می‌کنند چون این جوان‌هایی که در لیگ حضور دارند سرمایه هستند که اگر آسیب ببینند فوتبال‌مان لطمه خواهد خورد. 

عضو کمیته فنی استقلال با اشاره به اینکه شفر خواسته بود تا اعضای این کمیته در محل تمرینات شرکت کنند گفت: در آخرین جلسه شفر از ما خواسته بود که در محل تمرینات باشیم و من هم امروز به نمایندگی از کمیته فنی این کار را کردم. خوشحالم که تجدید خاطره کردم با بازیکنان سابق تیم و آنها را از نزدیک دیدم. 

وی درخصوص دیدار آبی‌پوشان مقابل سپاهان گفت: خوشبختانه با نتایج هفته‌ای اخیر شرایط خوب شده و بازیکنان هم تمرین خوبی انجام دادند فقط نباید غرور آنها را بگیرد ان‌شاءالله که هواداران بیایند و از استقلال حمایت کنند چون بازی سختی در پیش است. 

وی در پایان در خصوص اینکه آیا کمیته فنی از عملکرد استقلال راضی است یا خیر، گفت: به شخصه راضی بودم و امروز هم دیدم بازیکنان تمرینات خوبی را انجام دادند ما امیدوار هستیم تیم به شرایط خوبی برسد و وضعیت از همین هفته‌های اخیر هم بهتر شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس