کد خبر 904707
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳
دستگیری

رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس از بازداشت سارق سریالی گوشواره‌های دختربچه‌ها در شرق تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ منصور حشمتیان با اعلام خبر دستگیری سارق سریالی گوشواره دختربچه‌ها درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی سرقتهای سریالی گوشواره از دختربچه‌ها در شرق تهران، مأموران عملیات کلانتری 144 برای بازداشت سارق دست به کار شدند.

رئیس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس خاطرنشان کرد: مأموران در بررسی اولیه متوجه شدند سارق با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت پالس سفیدرنگ در پارکها و فضای سبز اقدام به سرقت گوشواره دختربچه‌ها کرده و پس از سرقت از محل متواری می‌شود که تیم عملیات کلانتری در چند منطقه برای بازداشت وی فعال شدند.

بیشتر بخوانید:

سرقت دریچه‌های فاضلاب با ترفند جالب

دستگیری عامل سرقت های صبحگاهی در مشهد +عکس

وی افزود: سارق ساعت هشت شب با موتورسیکلت در محدوده استحفاظی این کلانتری اقدام به سرقت گوشواره از یک دختربچه کرد که با هوشیاری مأموران کلانتری زمین‌گیر و برای بررسی بیشتر به کلانتری منتقل شد.

حشمتیان با بیان اینکه سارق در ابتدا منکر سرقت بود، گفت: پس از مواجهه حضوری با مالباختگان، سارق به سرقت گوشواره دختربچه‌ها اعتراف کرد و گفت که حدود دو ماه با همدستی خانمی حدوداً 27 ساله در محله‌هایی مانند خاکسفید، تهرانپارس، قنات‌کوثر و ... اقدام به سرقت می‌کرده و اموال مسروقه را در تهرانپارس به فرد دیگری می‌فروخته است.

رئیس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس تصریح کرد: در ابتدا 12 شاکی با حضور در کلانتری سارق را شناسایی کرده که وی برای تحقیقات بیشتر به پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت منتقل شد و طی بررسیهای تکمیلی به 45 فقره سرقت در طی 4 ماه اعتراف کرد و تحقیقات بیشتر از متهم ادامه دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
    4 5
    پدرش را باید بیش از هر دزدی درآورد؟
  • US ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
    7 0
    هم دزده هم نامرد دزدای قدیم لااقل مردونگی داشتند از فقیر و بچه دزدی نمیکردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس