کد خبر 904682
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶
حسن یزدانی

کشتی‌گیر آمریکایی با شکست دادن تمام غول‌های وزن ۸۶ کیلوگرم روی سکوی نخست جهان رفت.

به گزارش مشرق، دیوید تیلور را ما ایرانی‌ها خوب می‌شناختیم و به عنوان یک مدعی حساب ویژه ای روی او باز کرده بودیم؛ اما جالب است بدانید تا همین دیروز این کشتی گیر آمریکایی حتی یک مدال جهانی هم در کارنامه اش نداشت.

تیلور در مصاحبه خود مدعی شده در یک سال اخیر هر شب با رویای مدال طلای جهان خوابیده و با تمرین و پشتکار حالا به سکوی نخست جهان تکیه زده است.

این کشتی‌گیر آمریکایی که بدنی تراشیده و خوش فرم دارد، شاید یکی از راحت‌ترین کشتی‌های خود را در فینال برگزار کرد.

بدون شک سخت ترین کشتی او در همان گام اول بود؛ جایی که حسن یزدانی را با یک برنامه ریزی دقیق از پیش رو برداشت. دیوید تیلور با شکست ۶ بر ۲ زمان اول را به حسن یزدانی داد؛ اما استارت طوفانی او در تایم دوم باعث شد ۱۱ بر ۶ برنده این فینال زودرس باشد.

البته در ادامه تیلور که در نیمه دشوار جدول قرار گرفته بود، کوراگلیف روس را هم در نیمه نهایی شکست داد تا به رویای خود یک گام نزدیک تر شود. این کشتی هم دقیقا شبیه به نمایش تیلور مقابل یزدانی بود؛ جایی که این کشتی گیر روسی ۵ بر ۳ پیش بود و در نهایت ۷ بر ۵ باخت.

همه می دانستند تیلور با این بدن آماده کار سختی در فینال پیش رو نخواهد داشت. این کشتی گیر آمریکایی در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم دیشب برابر فاتح اردین از ترکیه قرار گرفت و حتی اجازه نداد زمان کشتی به پایان برسد.

دیوید تیلور با نمایشی فوق العاده و آمادگی بالای بدنی به مدال طلای جهان رسید تا مقتدرانه بر سکوی نخست تکیه بزند و ستاره مسابقات تا اینجای کار به حساب بیاید.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس