کد خبر 903949
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
ترامپ و نتانیاهو

رسانه‌های رژیم صهیونیستی درخواست اخیر رئیس‌جمهور آمریکا از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره تنش‌های پیش آمده در غزه را فاش کردند.

به گزارش مشرق، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد چهارشنبه هفته گذشته به بهانه شلیک یک فروند موشک «گراد» به «بئرالسبع» در فلسطین اشغالی، چند پایگاه مقاومت در نوار غزه را هدف قرار دادند. طی این حملات یک فلسطینی به شهادت رسید و چندین نفر دیگر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید:

ترامپ فرستاده خود را نزد «محمود عباس» فرستاد

همزمان سران این رژیم تهدید کردند در صورتی که حماس راهپیمایی‌های بازگشت را متوقف نکند دست به حمله فراگیر علیه غزه خواهند زد اما علیرغم تهدید مذکور، این جمعه (دیروز) هم تظاهرات بازگشت ادامه پیدا کرد و نحوه برخورد صهیونیست‌ها با آن مانند هفته‌های قبل بود.

در همین راستا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا از «بنیامین نتانیاهو» خواسته در برهه کنونی از حجم حملات علیه نوار غزه بکاهد.

در ادامه این گزارش آمده است واشنگتن با انجام حمله گسترده علیه نوار غزه مخالف است و این موضوع را به اطلاع تل‌آویو رسانده است.

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند تل‌آویو عملا در حال تشویق کشورهای جهان برای مداخله آنها در اوضاع نوار غزه و آرام کردن آن هستند تا این رژیم را از انجام عملیات نظامی بازدارد.

راهپیمایی‌های بازگشت از 30 مارس (دهم فروردین) در مرز نوار غزه با فلسطین اشغالی آغاز شده و فلسطینی‌ها با دادن بیش از 200 شهید در این تظاهرات، هنوز بر ادامه آن مصمم هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس