کد خبر 903587
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰
ترابی

در اواسط نیمه اول مهدی ترابی با طارق همام درگیر شد و داور به بازیکن سایپا که قرار است در نیم فصل دوم به پرسپولیس برود اخطار داد.

به گزارش مشرق، محمد دانشگر زننده گل تساوی تیم استقلال که سابقه بازی در سایپا را هم دارد بعد از گلزنی خوشحالی جالبی انجام داد و بازیکنان استقلال هم روی سر این بازیکن ریخته و شادی توام با درگیری فیزیکی با وی انجام دادند. 

* بعد از گل وینفرد شفر که در جایگاه ویژه نشسته است خوشحالی خود را پنهان نکرد و شادی‌اش را با معاون باشگاه استقلال و پسرش تقسیم کرد. 

* در کنار شفر سرمربی استقلال علی خطیر معاون این باشگاه نشسته و خواسته‌های تاکتیکی سرمربی آ‌لمانی از طریق تلفن معاون باشگاه به نیکمت منتقل می‌شود. 

* در اواسط نیمه اول مهدی ترابی با طارق همام درگیر شد و داور به ترابی کارت زرد نشان داد. این بازیکن که قرار است در نیم فصل دوم به سایپا برود برای دقایقی با بازیکنان استقلال درگیری پیدا کرد که هواداران استقلال هم حسابی از خجالت وی درآمدند. در این صحنه علی دایی به تصمیم داور معترض بود و اعتراض خود را به کمک داور بازی منتقل کرد. 

* در اواخر نیمه اول درگیری روی سکوها بوجود آمد که منجر به بازداشت یکی از هواداران استقلال شد. در این لحظه شفر که به جایگاه تماشاگران بسیار نزدیک است از ماموران خواست تا این هوادار را آزاد کنند که وساطت وی مثمر ثمر واقع شد. 

 دیدار دو تیم با تساوی یک بر یک در جریان است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس