رحیمیان

رئیس شورای مرکزی جمنا با بیان اینکه عده‌ای خیال می‌کنند آمریکا، خدای جاودانه روی زمین است، اظهار داشت: گاهی، اتفاقی به دست خود آن‌ها رخ می‌دهد که خارج از اراده آن‌هاست.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام محمدحسن رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران و رئیس شورای مرکزی جمنا، صبح امروز(پنجشنبه ۲۶ مهر ماه) در پنجمین کنگره سراسری جمعیت رهپویان با بیان اینکه امام‌خمینی(ره) و مقام معظم رهبری به همه دستورات قرآن ایمان دارند، اظهار داشت: در مقابل، برخی افراد و جریانات به بعضی از آیات قرآن ایمان دارند و به برخی دیگر، نه.

وی با اشاره به آیه قرآن کریم مبنی بر اینکه یهود و نصاری از شما راضی نخواهند شد، مگر اینکه از آیین خود دست بردارید، گفت: ترامپ و صهیونیست‌ها هزار برابر از یهود و نصاری بدتر هستند.

رحیمیان با بیان اینکه عده‌ای خیال می‌کنند آمریکا، خدای جاودانه روی زمین است، اظهار داشت: گاهی، اتفاقی به دست خود آن‌ها رخ می‌دهد که خارج از اراده آن‌هاست.

وی در همین زمینه به قتل خاشقچی، روزنامه‌نگار منتقد آل سعود اشاره کرد و گفت: آن‌ها با این کار، هم یک نفر از خودشان که فرد منحرفی هم بود را از بین بردند، هم اینکه یک موضوع لاینحل را در بین آمریکا، ترکیه و سعودی ایجاد کرد که یک گام آن‌ها را به رسوایی نزدیک‌تر می‌کند.

تولیت مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه امام در سال ۴۲ و ۴۳ درخواست ملاقات نهضت آزادی را رد کرد، گفت: حتی وقتی علامه طباطبایی برای این کار وساطت کرد، حضرت امام نپذیرفت.

رحیمیان افزود: آنها می‌توانستند منهای جایگاه حزبی خود، مثل مردم عادی بروند با امام ملاقات کنند، اما امام، آن‌ها را به عنوان نهضت  آزادی قبول نداشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس