کد خبر 903003
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰
پیاده روی

کارشناسان عقیده دارند، دست کم ۱۰۰ قدم پیاده روی بعد از شام وضعیت سلامت عمومی تان را بهتر می کند که شامل هضم بهتر غذا، سوزاندن کالری، کنترل بهتر قند خون و تری گلیسرید در بدن می شود.

به گزارش مشرق، اگر عادت دارید بعد از شام جلوی تلویزیون یا کامپیوتر بنشینید، بهتر است آن را با یک عادت درست جایگزین کنید و ۱۵ دقیقه قدم بزنید.

کارشناسان عقیده دارند، دست کم ۱۰۰ قدم پیاده روی بعد از شام وضعیت سلامت عمومی تان را بهتر می کند که شامل هضم بهتر غذا، سوزاندن کالری، کنترل بهتر قند خون و تری گلیسرید در بدن می شود.

بیشتر بخوانید:

چطور خستگی عضلانی را از پیاده‌روی‌مان حذف کنیم

در این مطلب برای تان می گوییم که چطور یک پیاده روی ۱۵ دقیقه ای بعد از شام می تواند به سلامت تان کمک کرده و از بروز مشکلات گوناگون جلوگیری کند.

فرآیند هضم غذا سریعا" بعد ازخوردن شروع می شود و شیره و آنزیم های معده که مسئول گوارش هستند در همین زمان فعال می شوند.

اگر فرد پس از خوردن شام قدم بزند، فرایند ترشح آنزیم ها برای هضم بهتر بیشتر خواهد شد. در نتیجه از بسیاری از بیماری ها و مشکلات شکمی مانند ترش کردن معده یا بد هضمی که اغلب افراد از آن شاکی هستند، جلوگیری می شود.

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
    0 0
    فقط باعث آپاندیس میشه
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
    0 0
    لطفا در مورد فواید شگفت انگیز پیاده روی اربعین هم مطلب بنویسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس