کد خبر 902892
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۰
متیس نمایه

وزیر دفاع آمریکا بر این باور است که ترامپ حمایت کامل خود را از وی اعلام کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، پس از آنکه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه ای گفت که جیمز ماتیس وزیر دفاع ایالات متحده شبیه دموکرات ها است و از احتمال خروج وی از دولت خبر داد، ماتیس در تازه ترین اظهاراتش تاکید کرد: ترامپ اطمینان داده است که به طور کامل از من حمایت می کند و ۱۰۰ درصد پشت من خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

سردرگمی ترامپ درباره سرنوشت رئیس پنتاگون

ماتیس امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در گفتگوی تلفنی در جریان پرواز ۲۰ ساعته از واشنگتن به ویتنام، اطمینان کامل را درباره حمایت ترامپ از خودم کسب کردم.

وی افزود: ترامپ گفت که ۱۰۰ درصد با تو هستم.

وزیر دفاع آمریکا در ادامه درباره اظهارات ترامپ در این خصوص که او را یک دموکرات دانسته است، گفت: من در هیچ حزب سیاسی ثبت نام نکرده ام.

ماتیس سعی کرده است تا دفاع و امنیت ملی را یک مساله فراحزبی نشان دهد. وزیر دفاع آمریکا هرگونه صحبت با ترامپ درباره کناره گیری از این سمت را رد کرد و گفت: من در تیمش هستم. ما هرگز درباره خروج من از دولت صحبت نکرده ایم. من اصلا این مساله را جدی نمی گیرم.

ترامپ اخیرا در مصاحبه ای گفت: این احتمال وجود دارد که جیمز ماتیس وزیر دفاع ایالات متحده از دولت جدا شود.البته ماتیس به من نگفته است که مایل به ترک دولت است.

هفته هاست که گمانه زنی های زیادی درباره خروج ماتیس از دولت ترامپ مطرح می شود. برخی گزینه ها نیز از سوی رسانه های خبری برای جانشینی ماتیس مطرح شده است. البته ترامپ بعدا این گزارش ها را رد کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس