کد خبر 902494
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳
برانکو

پرسپولیس باید پنج‌شنبه از نود ارومیه در ورزشگاه آزادی میزبانی کند و در اولین مرحله جام حذفی به میدان برود.

به گزارش مشرق، پرسپولیس با برد نود ارومیه به جمع ۱۶ تیم صعود خواهد کرد و از حالا سپیدرود رشت منتظر تقابل با سرخپوشان تهرانی است. پرسپولیس طی سال‌های اخیر توفیقی در جام حذفی نداشته و هر ۳ سال گذشته را تحت هدایت برانکو حذف شده است. پرسپولیس بعد از بازی با نود ارومیه برای دومین بار متوالی بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می‌کند. برانکو که تا به حال در جمع ۴ تیم نهایی جام حذفی حضور نداشته، به دنبال جبران ناکامی‌هاست.

عدم باخت در ۹۰ دقیقه
پرسپولیس ۳ بار با برانکو از جام حذفی حذف شده که هر ۳ بار تیم برانکو در دقایق معمول با حریفش به تساوی رسید و در دقایق اضافه و یا پنالتی‌ها حذف شد. پرسپولیس با ذوب‌آهن صفر- صفر کرد و با صنعت نفت آبادان و قشقایی هم به تساوی یک- یک رسید که مقابل ذوب‌آهن در وقت‌های اضافه حذف شد و مقابل دو تیم دیگر شکست در ضیافت پنالتی‌ها را تجربه کرد.


۴ برد و ۳ حذف
پرسپولیس در ۳ جام حذفی قبلی تنها ۴ برد در کارنامه دارد و تیم‌های ملوان، پیکان، نفت تهران و بادران را شکست داده و از طرفی ۳ بار هم مقابل تیم‌های ذوب‌آهن، قشقایی و صنعت نفت آبادان حذف شده است. پرسپولیس در حالی ۴ برد در کارنامه دارد که مجموع بردهای آن‌ها در طول ۳ دوره، حتی برای قهرمانی در یک دوره هم کافی نیست و پرسپولیس به اندازه یک قهرمانی هم در طول ۳ دوره برد در کارنامه‌اش ندارد.
 

کابوس پنالتی‌ها
پرسپولیس با برانکو ۲ بار از ۳ بار در پنالتی‌ها حذف شده و خاطره خوشی از ضیافت پنالتی‌ها ندارد. پرسپولیس در این ضربات از هر دو گلرش بهره برده و نه رادو و نه بیرانوند توانایی پنالتی گرفتن نداشتند.
 

رؤیای نیمه‌نهایی
پرسپولیس برای دومین سال متوالی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان را تجربه می‌کند، اما با سرمربی کروات به نیمه‌نهایی جام حذفی نرسیده و حضور در این مرحله برای تیم برانکو به یک رؤیا تبدیل شده است. پرسپولیس ۲ بار در مرحله یک‌چهارم نهایی و یک بار هم در مرحله یک سی‌ودوم حذف شده است.
 

هر بازی یک گل
پرسپولیس در ۷ بازی قبلی خود تحت هدایت برانکو ۷ گل به ثمر رسانده و میانگین یک گل در هر بازی را ثبت کرده و از طرفی هم ۵ بار دروازه این تیم باز شده است.
 

دومین تجربه بازی با تیم لیگ یکی
پرسپولیس در جام‌های حذفی زیر نظر برانکو ۵ بار با تیم‌های لیگ برتری بازی کرده و یک بار هم به مصاف تیم لیگ دویی قشقایی رفته است. تقابل با نود ارومیه دومین تجربه برانکو در دیدار با تیمی از لیگ آزادگان است و آن‌ها فصل قبل بادران را در تهران شکست داده بودند و تجربه و خاطره خوبی از آن بازی دارند.
                                                                       ***
برانکو قهرمانی در لیگ برتر و سوپرجام را تجربه کرده و کارنامه او یک قهرمانی در جام حذفی کم دارد تا کلکسیون قهرمانی‌های سرمربی کروات پرسپولیس کامل شود.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس