کد خبر 902471
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
تدریس خصوصی

گروه پشتیبانی باتجربه ای که در تدریس و شناختی که از دانش آموز دارد گزارش‌ها را تحلیل کرده و به زبان والدین محترم تبدیل می کند و آنها را به صورت الکترونیکی ارسال می‌کنند.

اغلب والدین  مشکلات خاصی را در تدریس خصوصی ریاضی دارند. بسیاری از والدین دقیقا نمی‌دانند بهتر است از یک موسسه تدریس خصوصی درخواست دبیر کنند یا با خود دبیر به طور مستقیم صحبت کنند؛ زیرا از نظر آنها هر کدام مشکلات خاص خود را دارد.

مثلاً اگر از موسسه درخواست تدریس خصوصی کنند معتقدند که قیمت تدریس ریاضی بالاتر از زمانی خواهد بود که مستقیماً با خود دبیر صحبت می کنند. برخی هم معتقدند که اگر با خود دبیر مستقیماً برای درخواست تدریس خصوصی صحبت کنند نمی‌توانند مطمئن باشند که شخصی را که خود را دبیر معرفی کرده آیا صلاحیت تدریس را دارد یا خیر ضمن اینکه امکان عدم پیگیری دانش آموزان و همچنین عدم مراجعه منظم برای تدریس خصوصی توسط دبیر وجود خواهد داشت.

ما پس از سالها تجربه در آموزش تخصصی ریاضی سامانه مُدرسانه را راه اندازی کردیم.

اولین هدف مدرسانه برطرف کردن همین مشکلات بود که توانستیم با گزینش دبیران شایسته و آموزش به آنها کیفیت تدریس را فراتر از قیمت‌های پیشنهادی مدرسانه ببریم.

قدم بعدی ما در مدرسانه برنامه ریزی درسی برای دانش آموزان بود دبیران این موسسه آموزش دیده اند که گزارش هر جلسه از وضعیت دانش آموز و همچنین طرح درس چند جلسه  آینده را به گروه پشتیبانی بدهند.

گروه پشتیبانی باتجربه ای که در تدریس و شناختی که از دانش آموز دارد گزارش‌ها را تحلیل کرده و به زبان والدین محترم تبدیل می کند و آنها را به صورت الکترونیکی ارسال می‌کنند.

اما برنامه‌ریزی درسی ما برای دانش آموزان به اینجا ختم نمی‌شود ما برای دانش آموزانی که حداقل در هفته یک جلسه خصوصی با مدرسانه هماهنگ می‌کنند به طور منظم ماهانه یک آزمون رایگان تشریحی جهت تعیین سطح و هدایت تحصیلی آنها توسط دبیر مربوطه برقرار می کنیم.

به دلیل اینکه ما تجربه چندین ساله در تدریس خصوصی ریاضی داریم و به صورت تخصصی در تک درس ریاضی فعالیت می‌کنیم، دارای نظام آموزشی در تدریس هستیم؛ در نتیجه همه دبیران را برای آموزش مفهومی آماده می‌کنیم و با دبیرانی که به صورت سطحی با دانش آموزان کار می‌کنند، همکاری نخواهیم داشت، زیرا معتقدیم دانش آموز باید مطلب درسی را در کلاس بفهمد به همین دلیل این اطمینان را به شما می‌دهیم که تمام دبیرانی که برای تدریس خصوصی از طرف مُدرسانه انتخاب می‌شوند همگی به غیر از تجربه‌ها و مدارک لازم برای تدریس خصوصی، باید معتقد به نظام آموزشی مُدرسانه یعنی آموزش مفهومی و پایه ای ریاضی باشند در غیر این صورت از نظر ما آن دبیر محترم صلاحیت تدریس خصوصی برای دانش آموزان را نخواهد داشت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس