امام جمعه گناوه گفت: اخلاق انتخاباتی باید مدنظر مجریان، دست اندركاران و داوطلبان انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی ركنی حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته گناوه افزود: همه مجریان و دست اندركاران انتخابات باید تلاش كنند تا زمینه مشاركت حداكثری مردم در انتخابات این دوره را فراهم كنند.

وی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را برای كشور ونظام سرنوشت ساز دانست و اظهارداشت: دشمنان بدانند كه تحریم و تهدیدها تاثیری درعزم و اراده مردم نخواهد داشت و دراین دوره از انتخابات پرشورتر و باشكوهتر از دوره های قبل به پای صندوق های رای خواهند رفت.

وی بابیان اینكه مردم بارها وفاداری و پای بندی خودرا به نظام و ولایت فقیه به اثبات رسانده اند، تاكید كرد: مردم ولایتمدار و متدین ایران اسلامی دراین دوره نیز با حضور حداكثری خود در انتخابات حماسه ای دیگر خواهند آفرید و پاسخ دندان شكنی به دشمنان نظام و انقلاب خواهند داد.

امام جمعه گناوه از داوطلبانی كه تائید صلاحیت می شوند خواست تا از تخریب یكدیگر بپرهیزند ومردم نیز نماینده ای را انتخاب كنند كه اصلح، ولایتمدار و دلسوز به نظام و ارزش های اسلامی باشد.

حجت الاسلام ركنی حسینی، همچنین برترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تاكید كرد و گفت: باتوجه به اینكه دشمن درصدد ضربه به اعتقادات و باورهای دینی است آحاد جامعه بویژه خانوادها وظیفه دارند نسبت به مسئله عفاف و حجاب احساس مسوولیت كنند تا دشمنان نتوانند به اهداف شوم خود دست یابند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس