جنوب عربستان (2).jpg

گروهی از نیروهای ویژه انصارالله و ارتش یمن با پشتیبانی یگان موشکی، عملیات گسترده و غافلگیرانه را در حومه جنوبی استان جیزان انجام دادند.

به گزارش مشرق، جدیدترین خبرها از جنوب عربستان حاکیست، گروهی از نیروهای ویژه انصارالله و ارتش یمن با پشتیبانی یگان موشکی و توپخانه، عملیات گسترده و غافلگیرانه را در حومه جنوبی استان جیزان انجام دادند.

به گفته منابع میدانی، نیروهای یمنی پس از ۲۴ ساعت درگیری سنگین و نفس گیر موفق شدند نیروهای شورشی و نظامیان سعودی را عقب برانند و منطقه «برج اتصالات» و رشته کوه های «رابعه» را در جنوب استان جیزان به کنترل دربیاورند.

براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای انصارالله و ارتش یمن در جریان این عملیات توانستند روستاهای «قنبوره، القیمه، الضبیره و العمدان» را از کنترل نیروهای شورشی و سعودی خارج کنند و به تسلط خود درآورند.

حدود ۶۰ تن از نیروهای شورشی، نظامیان سعودی و مزدوران سودانی در این عملیات به هلاکت رسیدند و دهها تن دیگر زخمی شدند؛ نیروهای یمنی در این عملیات موفق شدند ۱۲ تانک «آبرامز» و خودروی مجهز به دوشکا را منهدم کنند و مقادیر زیادی از تجهیزات نظامی به غنیمت بگیرند.

به گزارش مشرق، از منطقه «وادی الجاره» در حومه جنوبی استان جیزان خبر می رسد، نیروهای یمنی توانستند ۳ پهپاد جاسوسی ائتلاف غربی - عربی - صهیونیستی را هدف قرار دهند و منهدم کنند.

به گفته منابع میدانی، نیروهای شورشی پس از متحمل شدن خسارت های سنگین در جنوب استان جیزان، ضد حملاتی را برای بازپس گیری مناطق تازه تصرف شده انجام دادند که با واکنش قاطع نیروهای یمنی روبه رو شدند.

خبرها حاکیست، نیروهای ارتش و انصارالله در جریان دفع حملات در این محور موفق شدند ۳۵ تن از نیروهای شورشی را کشته و زخمی کنند و تلاش آنان را برای بازپس گیری دوباره مناطق ناکام بگذارنند.

از مناطق مرزی مشترک استان جیزان عربستان و استان حجه یمن خبر می رسد، نیروهای ارتش و انصارالله عملیات وسیعی را را علیه مواضع نیروهای شورشی در رشته کوه های «النار» انجام دادند.

نیروهای یمنی در جریان این عملیات هم موفق شدند چند منطقه نظامی را از اشغال نیروهای شورشی خارج کنند و به کنترل دربیاورند؛ این مناطق آزاد شده از بخش «حرض» در استان حجه تا جنوب استان جیزان عربستان امتداد دارند.

از حومه جنوبی استان عسیر در جنوب عربستان خبر می رسد، نیروهای ارتش و رزمندگان انصارالله عملیاتی را درحومه غربی بخش «المجازه» علیه نیروهای مزدور شورشی انجام دادند و با پشتیبانی یگان های موشکی موفق شدند رشته کوه های این منطقه کوهستانی را به کنترل دربیاورند.

حدود ۴۰ تن از نیروهای شورشی در جریان این عملیات کشته و زخمی شدند؛ براساس اطلاعات به دست آمده، ضد حملات نیروهای شورشی برای بازپس گیری دوباره رشته کوه های «المجازه» پس از درگیری های سنگین چند ساعته به طور کامل دفع شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۱
    32 6
    الله اکبر
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۱
    21 2
    نصرهم الله نصرا عزیزا
  • درود بر سعودی IN ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۱
    7 16
    بزنید این سعودی های مفتخورشکمو را فورا سرکوب کنید . آی لاو یو بن سلمان .
    • IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
      3 3
      قاطی داری..!؟
    • آرمانی IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
      3 1
      چی میگی؟ یکی به میخ یکی به نعل. مردیکه تازی پرست
  • دکتر از سندیگو ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    4 0
    آقا یه جبه جدید باز کنید و مدار ده درجه و سواحل باب المندب رو نا امن کنید. ما اگه دو هزار تا نیرو وارد باب المندب کنیم معاملات تغییر میکنه همین الان هم ترامپ داره میره سراغ بن سلمان جو داره بر میگره ضربت اخر ذولفقار رو وارد کنید بابا.
  • US ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    2 4
    مشرق جان: لطفا از یمن و غزه و لبنان و سوریه و ... اینجا پوشش خبری نده. مردم دیگه الرژی پیدا کردن. همون بس که صداو سیمای میلی پوشش میده کافیه.
  • IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    5 1
    باید به یمن کمک شود
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    6 0
    کاش برادران انصار بتونن استان جیزان رو فتح کنن...
    • GB ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
      4 0
      کاش یمنی ها بتونن خاک خودشونو پس بگیرن. بخش عمده ای از جنوب کشور اشغال شده.
  • امید IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    2 0
    ای کاش تیپهایی از لشگر فاطمییون اعزام میشدند به یم و همچنین مستشاران حزب ا.. شهرها را پس بگیرند و پوزه آل سعود را به خاک بمالند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس