کد خبر 901283
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴
ایوان لکو

ایوان لکو، سرمربی کراوت کلوب بروژ شب گذشته (چهارشنبه) را در بازداشتگاه پلیس بلژیک گذراند.

به گزارش مشرق و به نقل از سایت HLN بلژیک، ایوان لکو باید به فهرستی از 20 پرسش پلیس بلژیک پاسخ می‌داد و بدین‌خاطر شب گذشته را در یکی از سلول‌های پلیس قضایی در هاسلت گذراند.

والتر استنبروژ، وکیل کلوب بروژ و ایوان لکو با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: ایوان لکو عصر امروز باید نزد قاضی تحقیق پرونده پولشویی و تبانی فوتبال بلژیک حاضر شود و به پرسش‌های او پاسخ دهد. فکر می‌کنم به خاطر تعداد بازداشت‌های بسیار زیادی که روز گذشته توسط پلیس صورت گرفت نمی‌توانستند تصمیمی درباره شرایط ایوان لکو بگیرند.

بیشتر بخوانید:

دستگیری برادر مدیر ایرانی شارلروا

وی ادامه داد: سعی می‌کنم در جلسه امروز دادگاه به او کمک کنم. او همانند دیگران به دلیل جرایم مشابهی بازداشت شد و به تمام پرسش‌های پلیس پاسخ داد. پلیس بلژیک هم رفتار مناسبی داشت و ایوان لکو از شرایط خوبی برخوردار است. امیدوارم در جلسه امروز درباره ایوان لکو تصمیم قطعی بگیرند.

فیلیپه ماینسه وکیل برادر رئیس باشگاه شارلوا نیز با اشاره به نمایش قدرت پلیس بلژیک در منرل مجتبی بیات، برادر رئیس ایرانی باشگاه شارلوا گفت: آنها (پلیس بلژیک) حتی اسلحه‌ خود را به سمت سر موکل بنده نشانه گرفتند!

همچنین پلیس قبرس به درخواست همتای بلژیکی خود یک تبعه خارجی که از او به عنوان یکی از عاملان اصلی تبانی در فوتبال بلژیک نام برده می‌شود در نیکوزیا، پایتخت قبرس بازداشت کرد. این فرد 52 ساله متهم به جعل اسناد، پولشویی و تبانی در فوتبال بلژیک است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس