کد خبر 901259
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۰

تور استانبول

با رزرو تور ارزان قیمت استانبول به شهری بزرگ در ترکیه خواهید رفت که از نظر اقتصادی بسیار قوی است. دریای مرمره و تنگه بسفر در کنار آن قرار دارند. استانبول هم در قاره اروپا و هم در قاره آسیا قرار گرفته است و تنگه بسفر این دو را از هم جدا کرده است. این شهر توریستی جاذبه های گردشگری زیادی دارد و برای مسافران تفریحات زیادی در نظر گرفته است. در این مقاله به بررسی تور استانبول خواهیم پرداخت تا سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

برای رزرو تور استانبول به صورت اینترنتی و آنلاین می توانید اقدام کنید. برای خرید تور ابتدا مبدأ و مقصد تور را مشخص نمایید که مبدأ شهر محل زندگی تان خواهد بود و مقصد نیز کشور ترکیه و شهر استانبول خواهد بود. با زدن گزینه جستجو در سایت لیستی از تورهای مورد نظرتان به نمایش در می آید که هر کدام دارای جزئیاتی چون نوع ایرلاین، هتل، قیمت، ساعت حرکت و … هستند. این امکان وجود دارد که تور استانبول را بر اساس مورد دلخواه جستجو کنید مثلاً تور استانبول را بر اساس قیمت و یا هتل می توانید جستجو کنید که در این حالت تنها تورهایی به نمایش در می آید که دارای هتل و یا قیمت مورد نظر هستند و خواهید توانست تور استانبول را در مدت زمان کمتری خریداری نمایید.

خدمات تور استانبول

هم زمان با خرید تور استانبول خدماتی چون بلیط هواپیما رفت و برگشت، رزرو هتل های متنوع، تشریفات فرودگاهی، بیمه مسافرتی، لیدر فارسی زبان و … ارائه خواهد شد. با توجه به بودجه ای که برای سفر در نظر گرفته اید از خدمات تور استانبول می توانید استفاده کنید و سفری به یادماندنی و خاطره انگیز را برای خود رقم بزنید. در برخی از فصل ها آفرهای ویژه ای برای این تور در نظر گرفته می شود.

تور سوئد

تور سوئد در نظر دارد که مشتریان خود از یک سفر بی نظیر به کشور سوئد بهره مند شده و بتوانند از بهترین مکان ها دیدن کنند. گردشگران در تور سوئد از بهترین مکان های اقامتی برخوردار خواهند شد. اگر در نظر دارید که یک سفر به یاد ماندنی را تجربه کنید، حتماً تور سوئد را امتحان کنید.

سوئد

سوئد کشوری است که در شمال اروپا قرار گرفته و در شبه جزیره‌ی اسکاندیناوی واقع شده است. از غرب با کشور نروژ و از جنوب شرقی با دریای بالتیک و از جنوب غربی با دانمارک همسایه است. این کشور سومین کشور بزرگ اروپاست. شهر استکهلم پایتخت آن است و جمعیت آن حدوداً 9 میلیون نفر می‌باشد که بیشتر افراد نیز در شهرهای بزرگ تراکم دارند. پدیده‌ی خورشید نیمه شب در قسمت نیمه‌ی شمالی سوئد رخ می‌دهد و هر سال گردشگران بسیاری را نیز به خود جلب می‌کند. معمولاً این مناطق در تور سوئد نیز گنجانده می‌شود. البته نه تنها در بخش شمالی سوئد بلکه در منطقه ی دایره قطبی نیز این پدیده قابل مشاهده است. این منطقه کشورهای دیگر را نیز شامل می‌شود.

در این کشور دریاچه‌های فراوانی وجود دارد. بیش از نیمی از مساحت آن را جنگل و مناطق مرتع تشکیل می‌دهد. مهم‌ترین صنایع در سوئد صنعت چوب و کاغذ می‌باشد. کشور سوئد از 25 استان تشکیل شده است. این کشور امروزه مهم‌ترین بازار صادراتی در اروپاست که بیشتر محصولات صادراتی را نیز ماشین‌آلات تشکیل می‌دهد. به طور کلی شهروندان این کشور از بالاترین کیفیت زندگی بهره‌مند هستند.

تور دبی

تور دبی همواره یکی از گزینه های پرطرفدار در بین ایرانیانی است که قصد سفر ارزان قیمت را دارند.در تور دبی به مدرنترین و عجیب ترین شهر رکورد دار دنیا سفر کنید و از دیدن آسمان خراش های زیبا ، جاذبه های گردشگری و عجیب ترین سازه های بشر لذت ببرید . امروز قصد داریم امکانات و هزینه تور لحظه آخری و ارزان قیمت دبی را بررسی کنیم.

سفر به کشورهای همسایه یکی از عادات ایرانیان در ایام تعطیل سال می‌باشد. این سفرها اغلب به کشورهایی چون ترکیه، امارات و قطر صورت می‌گیرد. دراین‌بین تور ارزان دبی به‌عنوان یکی از پرطرفدارترین تورهای حال حاضر ایران محسوب می‌شود. جاذبه‌های گردشگری، نزدیک بودن به ایران، هزینه‌های کم سفر را می‌توان از دلایل پرطرفدار بودن تور دبی نامید. لذا برای سفر با تور دبی باید به یک سری از نکات توجه داشته باشید. ما نیز در این متن قصد داریم تور دبی را از جهات مختلفی موردبررسی قرار دهیم. چنانچه قصد سفر به کشور امارات و بازدید از شهر دبی رادارید، ما را تا پایان همراهی نمایید.

معرفی کشور امارت

کشور امارات متحده عربی یکی از کشورهای حوزه خلیج‌فارس محسوب می‌شود. زبان رسمی در این کشور زبان عربی است. پایتخت آن شهر ابوظبی است. کشور امارات متحده عربی، دارای 83،000کیلومتر مساحت می‌باشد که جمعیتی بالغ‌بر 8،000،000 نفر را در خود جای‌داده است. واحد پول امارات درهم است و توریستانی که به این کشور سفر می‌نمایند، باید پول رایج امارات و یا دلار را به همراه داشته باشند. کشور امارات یکی از کشورهای مسلمان‌نشین قاره آسیا محسوب می‌شود. گفتنی است مردمان این کشور برخلاف سایر کشورهای عرب نشین مانند عربستان در انتخاب دین و مذهب خود آزادی کامل دارند؛ اما آزادی بیان کامل در این کشور وجود ندارد. یکی از شهرهای معروف این کشور، دبی می‌باشد. این شهر دارای جاذبه‌های گردشگری متفاوتی می‌باشد، که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

منبع: https://magobon.com/travel/tours

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس