جهانگیری نمایه

معاون اول رئیس‌جمهور طی تماس تلفنی با استانداران گیلان و مازندران، خواستار آماده‌باش کامل نیروهای امدادی جهت رسیدگی فوری و امدادرسانی به مصدومین و خسارت دیدگان شد.

به گزارش مشرق، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور مقارن ظهر امروز(شنبه 14 مهر) در تماس های تلفنی جداگانه با استانداران مازندران و گیلان، ضمن اطلاع از آخرین وضعیت خسارات ناشی از بارش شدید باران و وقوع سیل در این دو استان، خواستار آماده‌باش کامل نیروهای امدادی جهت رسیدگی فوری و امدادرسانی به مصدومین و خسارت دیدگان شد.

معاون اول رئیس جمهور همچنین ضمن ابراز همدردی با خانواده جانباختگان، مصدومین و خسارت‌دیدگان، از استاندار و سایر مدیران استانهای مازندران و گیلان خواست با بکارگیری تمام ظرفیت‌های استان و نیز استان‌های همجوار، هرچه سریعتر اقدامات لازم را در جهت رفع آبگرفتگی معابر و مدیریت اوضاع تا زمان بازگشت شرایط به حالت عادی انجام دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شهریار خادم الفقرا IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
    0 0
    با سلام و احترام جناب آقای مهندس جهانگیری متاسفانه چندین سال است پس از هر اتفاق در ایران بخصوص اتفاقاتی که خیلی راحت میشود قبل از حادثه جلو گیری گردد لذا به دلیل مدیران نالایق این همه مصیبت گریبان هموطنان عزیز را می گیرد و در نهایت فقط ابراز همدردی و دستور پیگیری صادر میشود پس مدیران استانی و مدیریت بحران کجا هستند دریغ از یک مدیر کاربلد و متخصص در همه موارد کشور؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس