نشست خبری حجت‌الاسلام سید احمد خاتمی

امام جمعه موقت تهران با اشاره به لزوم معرفی انقلاب به نسل‌های جدید گفت: باید گفت که قدری مساجد از حضور جوانان خالی شده است که باید با ابزار هنر آنها را به صحنه آورد.

به گزارش مشرق، آیت‌الله احمد خاتمی عصر امروز در همایش رؤسا و سرپرستان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سراسر کشور اظهار داشت: باید تجربیات موفق، حاکمیت دین، استقلال، حاکمیت مردم، آزادی و امنیت در این 40 سال انقلاب به مردم گفته شود.

وی افزود: از ابلاغیه و کلمات بزرگ که ابلاغ می‌شود فلان کار را انجام دهید، دوری کنید زیرا با این روش جوابی نخواهید گرفت.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان  رهبری در ادامه خاطر نشان کرد: اگر کارهایمان با ابزار هنر نباشد قطعاً در حد شعار باقی خواهند ماند از این‌رو از رسانه ملی و رسانه‌ها انتظار ارائه کارهای هنرمندانه در قالب فیلم کوتاه و بلند داریم نه اینکه به سخنرانی اکتفا کنند.

بشنوید:

صوت/ سخنرانی سید احمدخاتمی در محضر رهبرانقلاب

وی اظهار کرد: باید مناسبت‌های برجسته استانی شناسایی شود و از فراموش شدن تاریخ انقلاب نگران بود.

آیت الله خاتمی در ادامه سخنان خود  ابراز کرد: باید مراسم انقلابی باشکوه‌تر برپا شوند و مسئول و غیرمسئول و متولی برگزاری مراسم انقلاب باید عاشقانه این کار را انجام دهند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به لزوم معرفی انقلاب به نسل‌های جدید بیان کرد: باید گفت که قدری مساجد از حضور جوانان خالی شده است که باید با ابزار هنر آنها را به صحنه آورد.

عضو هیئت ریئسه مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اینکه برخی افراد مشکلات اقتصادی را نمی‌بینند، نوعی انکار است و انکار، ناشیانه‌ترین کار ممکن است و باعث می‌شود تا مردم بگویند این‌ها نفسشان از جای گرم بلند می‌شود.

وی در ادامه عنوان کرد: اگر حزب‌اللهی‌ها وارد عمل نشوند دیگران محکم وارد شده و تحریف می‌کنند و آنگاه است که باید افسوس از دست رفته‌ها را خورد.

امام جمعه موقت تهران خاطر نشان کرد: وجود آیت‌الله جنتی در رأس شورای هماهنگی تبلیغات سرمایه‌ای ارزشمند و مایه مباهات است آیت‌الله جنتی از جمله فقهایی است که شور و علاقه خود به امام راحل را بدون هیچ کم و کاستی نسبت به مقام معظم رهبری دارد و به جرات می‌توان گفت که بیش از همه اعضای جوان‌تر مجلس خبرگان پای کار است.

آیت الله خاتمی در پایان گفت:در تاریخ بعد انقلاب به مسائلی از قبیل بنی‌صدر،لیبرال‌ها، جریان فتنه و غیره زیاد پرداخته نشده است در حالی که حرف‌ها و مطالب زیادی وجود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • AE ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
    0 0
    نیاز به معرفی نیست شما را ببینند انقلاب را می شناسند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس