کد خبر 899082
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
برانکو و گرشاسبی

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:با برانکو عهد و پیمان بستیم تا تحت تأثیر هیچ حاشیه‌ای قرار نگیریم. در این مدت خیلی‌ها به دنبال این بودند که تفرقه بین اعضای هیأت مدیره باشگاه ایجاد کنند.

به گزارش مشرق، گرشاسبی در گفت‌وگو با برنامه ورزشی شبکه خبر در خصوص پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل السد در نیمه‌نهایی لیگ آسیا اظهار داشت: با توجه به مصدومانی که داشتیم بازی خیلی خوبی مقابل السد انجام دادیم.پرسپولیس در این یک سال اخیر نشان داد با توجه به اینکه نمی‌تواند بازیکن جذب کند همیشه حرکتش روبه‌جلو است و با توجه به تلاش بازیکنان و همدلی که بین اعضای باشگاه وجود دارد توانستیم در یک بازی سخت و نفس‌گیر ۳ امتیاز کامل را کسب کنیم.

 

وی در ادامه گفت: بودجه یکی از بازیکنان السد به اندازه بودجه یک سال باشگاه پرسپولیس است. ما توانستیم کار بزرگی را در قطر انجام بدیم. با حضور بازیکنان جوان و کم سن و سال توانستیم تیم پرمهره السد را شکست دهیم که این اتفاق بزرگی برای فوتبال ایران است.

گرشاسبی در ادامه درباره اینکه شرایط پرسپولیس بسیار خوب است و حفظ ترکیب اصلی از ابتدای فصل باعث شد تا این نتیجه خوب رقم بخورد، گفت:ما با برانکو جلساتی برگزار کردیم و عهد و پیمان بستیم تا تحت تأثیر هیچ حاشیه‌ای قرار نگیریم. در این مدت خیلی‌ها تهمت زدند و خیلی‌ها به دنبال این بودند که تفرقه بین اعضای هیأت مدیره باشگاه ایجاد کنند. زمانی که نتوانستند به هدفشان برسند سعی کردند جو بازیکنان را خراب کنند. حتی این حواشی را به سمت سکوها بردند اما خدا را شکر با یک همدلی توانستیم بر مشکلات و حواشی غلبه کنیم. دیگر نتوانستند این افراد کاری کنند تا پرسپولیس خراب شود.این پرسپولیس نشان داد که قدرت خوبی دارد، همه نشان دادند بهترین هستند.

در همین رابطه بخوانید:

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه درباره اینکه آیا برانکو در بازی با السد توانست از روی سکوها نکات مهمی را به بازیکنان گوشزد کند یا خیر، گفت:من در جایگاه ویژه نظاره‌گر بازی بودم، به شخصه زمانی که برانکو را ایستاده نگاه کردم که نظاره‌گر بازی بود و بازی را با دقت مشاهده کرد متوجه شدم او به تمام معنا پرفسور فوتبال است. به خوبی توانست نکات را به بازیکنان منتقل کند، همان‌طور که می‌دانید از نظر قانونی یک رابط می‌تواند حرف‌های مربی را از روی سکو به نیمکت ذخیره منتقل کند. این ارتباط باعث شد تا به خوبی السد را پشت سر بگذاریم.

وی در ادامه درباره اینکه چه انتظاری از مسئولان دارید تا پرسپولیس فینال لیگ قهرمانان آسیا حاضر شود، افزود: ما انتظار زیادی نداریم و نخواهیم داشت. با توجه به اینکه دولت و مجلس کمکی به ما نمی‌کنند، کار سختی داریم و سعی می‌کنیم تمام کارهای خودمان را انجام دهیم، اما الان وقتش است تا مسئولان راه را برای پرسپولیس باز کنند تا بتوانیم مشکلات پرسپولیس را برطرف کنیم. بحث ارزی یکی از مهم‌ترین بحث‌های پرسپولیس است که همان‌طور که می‌دانید به جهت دولتی بودن باشگاه قوانینی وجود دارد که نمی‌توانیم ارز را به راحتی تهیه کنیم، متأسفانه به علت بدهی‌هایی که از قبل داشتیم حتی خودروهای شخصی باشگاه پرسپولیس را هم توقیف کردند. خیلی جالب است، جاهایی که به نفع ما هست طبق قانون مسئولان عمل می‌کنند و زمانی که به ضرر ما است رفتار دیگری از مسئولان شاهد هستیم، اما با همه این شرایط سخت به هواداران قول دادم زمانی که نتوانم به پرسپولیس کمک کنم هرچه زودتر می‌روم تا عرصه برای افراد کارآمد باز شود. احساس می‌کنم در حال حاضر حضور یک فرد جدید می‌تواند به پرسپولیس کمک کند و شاید دیگر من نتوانم آن طور که باید و شاید برای پرسپولیس مثمر ثمر باشم.

وی در ادامه گفت: من هر جایی که بودم هیچ وقت استعفا ندادم، سعی کردم تا آخرین لحظه کار کنم و مثمرثمر باشم، ان‌شاءالله در پرسپولیس بتوانیم باز هم بتوانیم دل مردم را شاد کنیم و برای اولین بار در تاریخ پرسپولیس تاریخ‌ساز شویم و یک‌بار دیگر یک ستاره به پیراهن پرسپولیس اضافه کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره گل نزدن منشا در نیمه اول نیز گفت: خودم زمانی که این صحنه را دیدم گفتم شاید حکمتی بود تا این توپ گل نشود، به هر حال مگر می‌شود توپ از روی خط به بیرون برود، شاید اگر این توپ گل می‌شد نتیجه تغییر می‌کرد و السد پیروز از میدان خارج می‌شد. همه چیز دست در دست هم داد تا پرسپولیس به کمک خداوند پیروز شود.

گرشاسبی در پایان درباره اینکه آیا در صورت رفتن پرسپولیس به فینال پاداشی از سوی AFC دریافت خواهید کرد، گفت: خوشبختانه ارتباط خوبی بین AFC وجود دارد و سعی کردیم مشکلات سخت را از بین ببریم و رضایت طلبکاران را بگیریم. ما سعی کردیم از موجودی باشگاه استفاده کنیم تا این مشکلات حل شود مطمئناً در ادامه با مشکلاتی روبه‌رو خواهیم شد. در صورت رفتن پرسپولیس به فینال ۲ میلیون دلار جایزه خواهیم گرفت و اگر ان‌شاءالله پرسپولیس قهرمان شود AFC چهار میلیون دلار برای تیم قهرمان در نظر گرفته است. حتی اگر به فینال برویم باید شرایط را برای میزبانی فراهم کنیم، بیش از ۹۰ اتاق برای عوامل AFC باید در نظر بگیریم، همه هزینه‌ها در فینال برعهده پرسپولیس است تا میزبان خوبی باشیم، این بستگی به این دارد که در دیدار برگشت بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم و به فینال راه یابیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس