کد خبر 898940
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳
لاستیک

گمرک در تازه ترین گزارش از روند واردات لاستیک به کشور اعلام کرد : روز گذشته ۵۰۰۰ حلقه لاستیک از گمرک شهید رجایی بندر عباس بارگیری شد و امروز نیز ۵۰۰۰ حلقه لاستیک خودروهای سنگین ترخیص و بارگیری می‌شود.

به گزارش مشرق به نقل از گمرک؛ با کاهش تعرفه واردات لاستیک خوودروهای سنگین از 26 درصد به 5 درصد از سوی هیات وزیران تمامی واردکنندگان لاستیک به گمرکات مراجعه و در حال ترخیص کالاهای خود هستند تا در سریع ترین زمان ممکن این کالاها در کشور توزیع شود .

بیشتر بخوانید:

تأمین باطری و لاستیک کامیون‌داران +عکس

بنابراین گزارش ؛ علاوه بر 10000 حلقه ، بر اساس اطلاعات سامانه جامع گمرکی که رصد اطلاعات تجارت خارجی را به لحظه فراهم کرده است ، تعداد 20000 حلقه دیگر انواع لاستیک خودروهای سنگین نیز به گمرک شهید رجایی بندر عباس اظهار شده است که در مرحله اخذ مجوز استاندارد و پرداخت حقوق ورودی است و پیش بینی می شود تا آخر این هفته بارگیری و جهت توزیع به بازار عرضه شود .

به گفته مسئولان گمرک شهید رجایی بندر عباس محموله های لاستیک سبک و سنگین که ترخیص می شوند همگی از ارز دولتی استفاده کرده اند .

این گزارش می افزاید ؛ رئیس کل گمرک ایران به گمرکات کشور اعلام کرده است تمامی تسهیلات گمرکی از جمله ترخیص نسیه و درصدی را جهت آسان سازی فرآیند ترخیص محموله های لاستیک به واردکنندگان این کالا ارائه نمایند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس