کد خبر 898412
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸
مشعل عیسی

امید پرسپولیس در بازی با السد، به دروازه‌بانی است که نشان داده روی هر موقعیتی قابلیت گل خوردن دارد.

به گزارش مشرق، نبود سه بازیکن اصلی پرسپولیس در بازی رفت با السد و محرومیت برانکو، دردسر اصلی آن‌ها برای عبور از دوحه و رسیدن به بازی برگشت در آزادی است. کامیابی‌نیا و انصاری از این بازی محرومند، ماهینی تا مدت نامعلومی مصدوم شده و برانکو هم با اخراج در بازی با الدحیل، نمی‌تواند مقابل السد پرسپولیس را همراهی کند.

با این حال، شاید یک نکته مثبت هم در تیم حریف وجود داشته باشد. السد در دور گروهی و یک هشتم نهایی، با سعد الشیب در درون دروازه بازی می‌کرد. دروازه‌بان شماره یک تیم ملی قطر، که مصدومیتش حسابی کار دست آن‌ها داده است. السد در غیاب او از مشعل عیسی درون دروازه استفاده می‌کند. دروازه‌بانی که گل‌های خورده‌اش در هفته‌های پایانی فصل پیش لیگ ستارگان و هفته‌های ابتدایی امسال، خیلی نتوانست برای السد دردسر ساز شود اما چیزی نمانده بود در لیگ قهرمانان، فرصت صعود به استقلال دهد.

عیسی بازی رفت در ورزشگاه آزادی، پاس رو به عقب مدافع خودی را با اشتباهی باورنکردنی گل خورد و بازی برگشت، روی گل تساوی استقلال مقصر اصلی بود. ضربه روح الله باقری، زاویه نداشت اما توپ از دستان عیسی در رفت و به تور دروازه رسید. در سایت AFC هم حرکت او، به عنوان اشتباه منجر به گل به ثبت رسید. روی گل دوم هم حتی او می‌توانست عکس العمل بهتری نشان دهد. عیسی در این دو بازی، مجموعا ۳ گل خورد و فقط ۴ سیو داشت. یعنی بین تعداد گل‌های خورده و سیوهای او نزدیک به هم بوده‌اند.

در روزهایی که السد با ژاوی، گابی، بونجاح و عفیف قوی‌تر از همیشه شده و پرسپولیس ستاره‌هایش را از دست داده و چند محروم و مصدوم بزرگ دارد، شاید عیسی تنها پاشنه آشیل غول قطری باشد. اگر مهاجمان پرسپولیس بتوانند روی او فشار بیاورند، می‌توانند دست پر به تهران و بازی بزرگ آزادی برگردند.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس