شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان نمایه

احزاب عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در جلسه فوق‌العاده خود در خصوص ترکیب شورای عالی جبهه اصلاح‌طلبان مصوب کردند که هیأتی از سوی این شورا برای مذاکره با محمدرضا عارف تشکیل شود.

به گزارش مشرق، جلسه فوق‌العاده شورای هماهنگی جبهه اصلاحات عصر امروز به ریاست داوود محمدی دبیرکل انجمن اسلامی معلمان برگزار شد.

این جلسه که به دلیل انتقاد احزاب از ترکیب جدید شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان به ریاست محمدرضا عارف برگزار شده، نظر احزاب و انتقاد آن به بحث و گفت‌و گو گذاشته شد اما احزاب وارد مصادیق در ترکیب این شورا نشدند.

 مقرر شد که هیئتی از سوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات برای مذاکره با محمدرضا عارف رئیس شورای عالی اصلاح‌طلبان که همزمان ریاست فراکسیون امید (اصلاح‌طلبان) در مجلس را بر عهده دارد، فرستاده شود.

عضویت فرشید گل‌زاده مدیر فروشگاه رفاه، عماد بهاور عضو نهضت منحله آزادی و برخی دیگر از افراد در رسانه‌ها واکنش‌های بسیاری به دنبال داشته است.

ناصر قوامی نماینده مجلس ششم و از اصلاح‌طلبان تندرو درباره عضویت یک عضو نهضت منحله آزادی در شورای عالی شورای اصلاح‌طلبان گفته بود که اصلاح‌طلبان هیچ وقت مخالفت نهضت آزادی نبودند و ما این سازمان را اصلاح‌طلب واقعی در کشور می‌دانیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس