آتش گرفتن منزل

مالک منزل مشغول شست‌وشوی وسایل با مشتقات نفتی از جمله بنزین و تینر بود که ناگهان حیاط منزل دچار آتش‌سوزی شد.

به گزارش مشرق،  ساعت ۱۸:۳۸ شب گذشته آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در شهرری، محله جوانمرد قصاب، خیابان خزایی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بی‌درنگ آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۹۰ و ۱۴ را به همراه نردبان، خودروهای حامل تشک نجات و دستگاه تنفسی به محل حادثه اعزام کرد.

ناصر شاکری؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: مالک منزل در حیاط یک ساختمان مسکونی چهار طبقه، مشغول شست‌وشوی وسایل با مشتقات نفتی از جمله بنزین و تینر بود که ناگهان حیاط منزل دچار آتش‌سوزی شد.

وی بی‌احتیاطی، تبخیر مواد نفتی در محل و رسیدن آن به شعله یا جرقه ناگهانی را علل اولیه بروز این حادثه ذکر کرد و افزود: به دنبال این آتش‌سوزی، این مرد از نواحی مختلف بدن دچار سوختگی و بلافاصله با کمک نیروهای آتش‌نشانی تحویل عوامل اورژانس شد.

شاکری تصریح کرد: شعله‌های آتش در حال سرایت به انباری منزل مسکونی بود که آتش‌نشانان با مجهز شدن به دستگاه تنفسی، رعایت اصول ایمنی و با استفاده از یک رشته لوله آبدهی و یک دستگاه خاموش‌کننده اقدام به مهار شعله‌های آتش کردند.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ نیروهای عملیات پس از مهار شعله‌های آتش و تخلیه دود از ساختمان مسکونی با استفاده از فنهای قوی، محل را ایمن کرده و مانع از دودگرفتگی ساکنان ساختمان شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس