کد خبر 898008
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
ساره جوانمردی

سایت کمیته آسیایی پارالمپیک در گزارشی عنوان کرد که کهکشانی از ستاره ها بار دیگر در بازیهای پاراآسیایی 2018 جاکارتا توانمندی و قدرت خود را به نمایش خواهند گذاشت.

به گزارش مشرق، سایت کمیته آسیایی پارالمپیک در گزارشی آورده است: مسابقات تیراندازی از روز هشت اکتبر شروع شده و پنج  روز به طول خواهد انجامید. در این روزها، 109 ورزشکار از 19 کشور برای به دست آوردن 13 مدال در مجموعه گلورا بونگ کارنو با هم رقابت خواهند کرد.

در این گزارش، از ورزشکارانی از چین، کره جنوبی، امارات متحده عربی و ایران به عنوان شاخص ترین ها نام برده شده که نگاه ها به آنها معطوف خواهد بود و وضعیت رکورها و آمادگی هر یک توضیح داده شده است.

در این گزارش آمده است: در شرایطی که قهرمانان خانم مختلفی از قاره آسیا رقابت خواهند کرد، تیرانداز ایرانی ساره جوانمردی نیز در پی رسیدن به مدال مسابقات است. این ورزشکار 34 ساله دارای 3 رکورد جهان در سه بخش است و نخستین زن ایرانی بود که به مدال طلای پارالمپیک رسید.

در ادامه عنوان شده است: جوانمردی در پارالمپیک ریو به دو مدال طلا رسید. او این موفقیت را در حالی به ثبت رساند که چئونگ جو از کره جنوبی نیز کنار او توجهات را به خود جلب کرده که هر دوی آنها پرچمدار کاروانشان در جاکاراتا خواهند بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس