کد خبر 896430
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳
گلبال

سایت کمیته بین المللی پارالمپیک در گزارشی، ژاپن و چین را مدعیان اصلی مدال طلای گلبال بانوان و مردان عنوان کرده و ایران را نادیده گرفته است.

به گزارش مشرق، در این گزارش ابتدا به تحلیل و آنالیز دو تیم چین و ژاپن پرداخته شده و نتایج تیم های بانوان و آقایان آنها مورد ارزیابی قرار گرفته است.

در گزارش سایت پارالمپیک، این دو تیم که در بازیهای 2016 ریو حضور داشتند، به نوعی امیدهای اصلی پاراآسیایی 2018 جاکارتا شناخته شده و مورد معرفی قرار گرفته اند.

در این گزارش در بخشی به تیم گلبال ایران نیز پرداخته شده و آمده است: "در مسابقات قهرمانی 2018 جهان در مالمو، دو تیم ایران و چین موفق شدند از مرحله گروهی صعود کنند؛ اما در مرحله یک چهارم نهایی حذف شدند."

در ادامه عنوان شده است: "تیمهای بانوان و آقایان ایران و چین در بازیهای پاراآسیایی 2014 اینچئون، به دیدار نهایی صعود کردند. در مسابقه مردان، ایران موفق به کسب مدال طلا شد؛ در حالی‌که چینی ها رقابت های بانوان را با طلا تمام کردند. ژاپن نیز به مدال برنز هر دو بخش رسید."

در گزارش سایت پارالمپیک، ژاپن و چین بخت های اصلی مدال طلای گلبال دانسته شده و مرود ارزیابی قرار گرفته اند. پیکارهای گلبال این دوره بازیهای آسیایی، از 12 اکتبر در سالن بالایی کارتینی شروع شده و شش روز به طول خواهد انجامید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس