کد خبر 897997
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴
محسن مسلمان

محسن مسلمان، رامین رضاییان، پیام صادقیان و محمدعباس زاده، ستاره هایی هستند که برانکو آن ها را کنار گذاشت و اکنون آن ها سرنوشت متفاوتی را تجربه می کنند.

به گزارش مشرق، شب گذشته خبر اخراج محسن مسلمان از باشگاه ذوب آهن منتشر شد. امید نمازی او را در اختیار باشگاه قرار داد. و این تصمیم در حالی گرفته شد که سعید آذری رابطه بسیار خوبی با مسلمان دارد اما بی انضباطی و اخلال در نظم تمرین، باعث شده تا او هم پشت ستاره محبوب تیمش نباشد.

محسن مسلمان، چهارمین و آخرین ستاره ای است که توسط برانکو در لیست مازاد قرار داده شد و سرانجام بالاجبار پرسپولیس را ترک کرد. پیش از او رامین رضاییان، پیام صادقیان و محمد عباس زاده هم به عنوان بازیکنانی محبوب، مورد غضب پروفسور قرار گرفتند و از پرسپولیس رفتند.

عباس زاده پس از جدایی از پرسپولیس، راهی راه آهن، سایپا و نساجی شد. او در راه آهن عملکرد ضعیفی داشت اما در نساجی توانست با 24 گل آقای گل شود، سپس به سایپا پیوست و عملکرد خوبی هم به ثبت رساند اما باتوجه به نیاز نساجی، به این تیم بازگشت و به همراه هم تیمی ها نساجی را به لیگ برتر رساند. می توان گفت او بهترین سرنوشت را در این لیست 4 نفره داشته است.

پیام صادقیان یکی دیگر از بازیکنانی است که در لیست مازاد برانکو قرار گرفت و در پایان لیگ چهاردهم از پرسپولیس جدا شد. او لیگ پانزدهم و شانزدهم را در نفت تهران و ماشین سازی گذراند اما بعد از ایجاد حواشی مختلف، راهی فوتبال ترکیه شد و حالا در لیگ دسته اول این کشور بازی می کند. او به این دلیل در لیست مازاد برانکو قرار گرفت که در حال گرم کردن پیش از بازی با سایپا، با کریم باقری بدرفتاری کرده بود.

اما رامین رضاییان داستان جنجالی تری داشت. ستاره پرسپولیس در لیگ پانزدهم، در پایان فصل قراردادش با قرمزها را فسخ کرد و به ترکیه رفت، ولی از پیوستن به ریزه اسپور پشیمان شد و تمام تلاشش را کرد تا با واسطه قراردادن افراد، نظر برانکو را جلب و به پرسپولیس برگردد. اما اوضاع برای او هیچ وقت مثل قبل نشد و سرانجام پس از جدال با الوحده، رضاییان برای همیشه از پرسپولیس اخراج شد. او که با پیوستن به اوستنده آرزوی بازی در اروپا را محقق کرده بود، حالا بدون تیم مانده و در زمستان باید تیم بعدی را برگزیند.

در بین این 4 بازیکن، محسن مسلمان بیش از همه شان تشویق شد و برخی هواداران بارها از برانکو بابت نیمکت نشینی این بازیکن بازخواست کردند اما حالا نظر همان افراد چیز دیگری است.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس