فرج‌الله رجبی

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور به تعلیق یک ساله پروانه اشتغال به حرفه مهندسی خود از سوی وزیر راه و شهرسازی واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، فرج الله رجبی رئیس این سازمان در واکنش به اقدام عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی مبنی بر تعلیق یک ساله پروانه اشتغال به حرفه مهندسی رئیس شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور جوابیه ای صادر کرد که به شرح زیر است.

جناب آقای دکتر آخوندی

وزیر محترم راه وشهرسازی

سلام علیکم؛

احتراماً، نظر به مرقومه جنابعالی در خصوص تعلیق پروانه اشتغال اینجانب، به شماره ۰۲/۱۰۰/۸۸۰۷۸ مورخ ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ موارد زیر را اعلام می نماید:

۱. اقدام مذکور برای اینجانب افتخار بزرگی است که به سبب حفظ امانت مهندسان کشور حاصل می‌گردد و مؤید این است که توجه به منافع عمومی مستلزم عبور از منافع شخصی است.

۲. اعلام نموده‌اید پایبندی به قانون از هر کسی پسندیده و تخلف از قانون نیز ازهر شخصی نکوهیده است آیا عدم ابلاغ دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های غیرقانونی جنابعالی تمرّد و ایجاد اخلال در نحوه انجام فعالیت‌های مهندسی است؟ آیا تجرّی شما از قانون زیبنده است؟ بدانید من در این مسئولیت باشم یا نباشم، جنابعالی در این جایگاه باشید یا نباشید، مهندسان کشور مرعوب این نوع رفتارها نخواهند شد. شورای مرکزی و هیأت مدیره‌ها به وظایف قانونی، اخلاقی و حرفه‌ای خود کاملاً آگاهند وخردمندانه از امانت مهندسان کشور پاسداری خواهند نمود.

۳. اینجانب از سوی رئیس جمهور محترم مستظهر به حکمی سه ساله‌ام. شایسته بود به منظور رعایت سلسله مراتب اداری و احترام به حکم تنفیذی موضوع را به ایشان گزارش می‌فرمودید تا در صورت صلاحدید اقدامات بعدی صورت پذیرد.

۴. نظر به اینکه جنابعالی عن قریب کرسی وزارت متبوع را ترک خواهید نمود اکیداً توصیه می‌نمایم که امر سازمان نظام مهندسی و شورای مرکزی را به وزیر آینده محول نمایید.

۵. در پایان امیدوارم که طرح سوال اینجانب از جنابعالی در خصوص وضعیت نابسامان مسکن و سوء مدیریت آن وزارتخانه، امضاء استیضاح جنابعالی و گزارش کمیسیون عمران درخصوص تخلفات جنابعالی از قانون نظام مهندسی ساختمان و آئین نامه اجرایی آن خاطر شما را مکدر ننموده باشد.

با تجدید احترام

فرج الله رجبی

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
    2 1
    از آخوندی خوشم نمیاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس