کد خبر 897917
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱
محسن رضایی

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل درباره جلسه‌ شورای مرکزی این اتحادیه با دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت:آقای رضایی در این جلسه صراحتاً مخالفتش را با تصویب FATF اعلام کرد.

به گزارش مشرق، اعضای شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و مطالبی را پیرامون مسائل مهم و روز کشور از جمله تصویب FATF در مجلس مطرح کردند.

بیشتر بخوانید:

تجمع اعتراضی دانشجویان به تصویب «FATF» مقابل مجلس +عکس

علیرضا فیروزی دیبر سیاسی  اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در رابطه با این دیدار صمیمی گفت: برای انتقال نقطه نظراتمان در خصوص مسائل روز کشور و اطلاع از زوایای مختلف تصویب لوایحی همچون پالرمو در مجلس و ارجاع به مجمع تشخیص مصلحت و بحث FATF میهمان آقای محسن رضایی دبیر محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام بودیم.

‌وی افزود:  اگرچه آقای محسن رضایی تاکنون در صفحات مجازی‌اش نظری پیرامون بررسی لوایح FATF مطرح نکرده اما در این جلسه صراحتاً مخالفتش را با تصویب این دست لوایح اعلام کرد.

فیروزی تاکید کرد: به اعتقاد آقای رضایی با تصویب FATF نه تنها ایران از لیست سیاه این مجموعه بیرون نمی‌آید بلکه تازه بحث Next Step یا همان قدم بعدی مطرح می‌شود؛ یعنی تازه گروه FATF بررسی خواهد کرد که آیا ایران از لیست سیاه بیرون بیاید یا نه! و ممکن است این مرحله چندین سال طول بکشد و عملاً کشور با وجود تصویب لوایح FATF، چند سال معطل بماند.

وی گفت: نکته دوم مطرح‌شده در جلسه امروز حکایت «دور زدن قانونیِ قانون، توسط رئیس قوه قانون‌گذار» بود! ‌داستان از این قرار است که علی لاریجانی پس از مواجهه با مخالفت قاطع هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص که وظیفه‌اش تطبیق کلیه قوانین مجلس با سیاست‌های کلی نظام است بجای اصلاح، آن را مستقیماً با برچسب مصلحت، روانه صحن مجمع تشخیص کرد که به تعبیر آقای رضایی، شورای عالی نظارت را دور زده است. البته باید منتظر ماند و دید نظر مجمع چه خواهد شد.

‌فیروزی ادامه داد: خلاصه جلسه صمیمی و خوبی بود و از میهمان نوازی آقای رضایی و دوستان دفترشان مخصوصا آقای سپهری عزیزم تشکر می‌کنم. 

وی گفت: مطالبه‌گری‌های جنبش دانشجویی در خصوص مسائل و مشکلات کشور، از مسئولین مختلف کشور با قوت و قدرت ادامه خواهد داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
    5 2
    علی لاریجانی واقعا شاخ شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس