به گزارش مشرق، محمد سرشار مدیر شبکه کودک سیما، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خود یادداشتی با عنوان «فرانسوی‌های بزدل و تحقیر کالاهای ایرانی» نوشت:

مدتی است شهرداری تهران، به شرکت فرانسوی رنو اجازه تبلیغات شهری با موضوع «کیفیت قطعات اصلی رنو» را داده است.

تا اینجای کار مساله‌ای نیست و هر شرکتی میتواند کیفیت محصولات خود را در چارچوب قانونی مشخص‌شده، تبلیغ کند.

اما اخیر شرکت فرانسوی رنو، به شکل تحقیرآمیزی قطعات تولیدی دیگران را «سیب گندیده» خوانده است!

آیا شرکت رنو، خودش را برتر از خودروسازهای آلمانی، ژاپنی، کره‌ای و ... میداند؟

آیا قطعه‌سازان ایرانی نمیتوانند با قیمت قطعات فرانسوی رنو، همانها را با کیفیت بالاتر و قیمت پایینتر تولید کنند؟

آیا فرانسویهای بزدلی که با یک تشر آمریکا، زیر همه قول و قرارها زدند و از ایران گریختند؛ ایران را مستعمره‌ای مثل دیگر مستعمرات خود میبینند که اجازه دارند هرگونه بخواهند تحقیرشان کنند؟

نمیدانم در شهرداری تهران ، یک مسوول وطن‌دوست و باغیرت پیدا میشود که گوش این شرکت فرانسوی را بگیرد و با یک لگد، از عرصه تبلیغات شهری ، به بیرون پرتشان کند؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس